۷ دختر و پسر خردسال تهرانی در دام سیاه پلیس مخفی قلابی

او هفته گذشته برای انجام تحقیق پیش روی قاضی جنایی قرار گرفت و به 7جنایت سیاه اقرار کرد.این مرد شیطان‌صفت اواخر اسفند سال گذشته با شکایت خانواده دختربچه 10سا‌له‌ای تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

این دختربچه در تحقیقات به مأموران کلانتری 132نبرد گفت: حدود ساعت 4:30 بعدازظهر بود و از خانه خارج شدم تا به‌دنبال برادر کوچکم که هنوز در مدرسه بود بروم. در حال عبور از پارک بودم که مردی صدایم زد. او گفت که پلیس مخفی است و دنبال مواد فروش‌ها می‌گردد. بعد هم خواست کمکش کنم و سوار ماشینش شوم تا عکس آنها را نشانم دهد. من که باور کرده بودم سوار ماشین پرایدی با شیشه‌های دودی و صندلی‌های مشکی شدم. او عکس چند آقا و خانم را نشانم داد که گفتم آنها را نمی‌شناسم.

همان لحظه دستش را به طرفم دراز کرد و می‌خواست به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد که جیغ و فریاد کشیدم و در یک لحظه توانستم در ماشین را باز کنم و بیرون بپرم و فرار Escape کنم. با اظهارات دختربچه و انجام تحقیقات مشخص شد که 2 شکایت مشابه دیگر نیز در همان منطقه مطرح شده است. آنطور که مشخص بود دختر و پسری 10و 12ساله مدتی قبل‌تر با همین شگرد توسط مرد شیطان‌صفت ربوده شده و در پرایدی با شیشه‌های دودی مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند.

در چنین شرایطی کارآگاهان راهی محل‌هایی که شاکیان اظهار کرده بودند، شدند و پس از بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته شماره پلاک خودروی متهم را شناسایی کردند و او را گیر انداختند و خودروی پراید در خانه وی کشف شد. اگرچه متهم 49 ساله پس از دستگیری اصرار به بی‌گناهی داشت اما در مواجه حضوری با 3 شاکی لب به اعتراف گشود و مدعی شد که اسیر وسوسه‌های شیطانی شده است.

درحالی‌که متهم برای انجام تحقیقات در اختیار مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته و مدعی بود که تنها 3 بچه را به دام انداخته، 4 شکایت مشابه دیگر پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت و تعداد شاکیان را به 7نفر رساند. متهم این پرونده هفته گذشته برای انجام تحقیق پیش روی قاضی آرش سیفی بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت و در تازه‌ترین تحقیقات اقرار کرد که 5دختر و 2پسر10و 11ساله را به دام انداخته و مورد آزار و اذیت قرار داده است.

در جلسه تحقیق شاکیان تازه هم حضور داشتند که یک به یک ماجرای جنایت سیاه پلیس مخفی را بازگو کردند. یکی از آنها گفت:روز حادثه Incident داخل پارکی حوالی پیروزی در حال بازی بودم که این مرد به سراغم آمد و خودش را پلیس موادمخدر معرفی کرد. او از من خواست تا سوارماشینش شوم.از آنجایی که او گفت پلیس هستم من به او اعتماد کردم و سوار ماشینش شدم اما مرد میانسال به محل خلوتی رفت و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

پس از اظهارات شاکیان تازه، متهم گفت: خودم هم اصلا نمی‌دانم چه شد که ناگهان شیطان درونم رخنه کرد. هربار پس از اجرای نقشه شیطانی به‌خودم قول می‌دادم که دیگر دست به چنین کاری نمی‌زنم، ‌درواقع پشیمان می‌شدم و توبه می‌کردم اما باز دوباره با دیدن کودکی وسوسه می‌شدم و حالا هم به‌شدت پشیمانم.  تحقیقات در این پرونده در حالی ادامه دارد که احتمال افزایش شاکیان پرونده وجود دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

جدال افغان ها در آرایشگاه با شمشیر و اسلحه / پلیس مشهد 3 قاتل را دستگیر کرد +عکس

2 قتل در عرض یک هفته در شهرک اسلامیه مهران /قاتلان دستگیر شدند

پسر بچه 8 ساله هوس چیزبرگر کرد ، ماشین پدرش را دزدید / او راننده ای تمام عیار بود!

قتل تازه داماد توسط عروس خانم 7 روز بعد از ازدواج

اقدام وقیحانه با دختر عمو در خانه روستایی / این جوان فراری است

زن معشوقه اش را به بستر شوهرش آورد تا ... + عکس زن دستگیر شده

ماجرای جدال علی با پلنگ خونخوار در بیابان بوشهر / او پلنگ را با دست خفه کرد

عروسی که با صندوق‌های طلا به خانه بخت رفت+ فیلم

تقاضای عجیب یک متهم در دادگاه کیفری تهران / مرا ممنوع الملاقات کنید!

گمشدن این گربه مشکی در باند 25 روز فرودگاه مهرآباد را به هم ریخته بود+فیلم و عکس

فیلم لحظه حمله وحشیانه قمه به دستان به جوان 22 ساله

مرگ وحشتناک جوان اهوازی در کورس خودروی فورد

بهاره سوار ماشین بچه پولدار های تهران می شد و آن ها را میلیاردی سر کیسه می کرد+عکس

حادثه وحشتناکی که در خانه مجردی عضو تیم ملی شنا رخ داد / خواهران دو قلو در خیابان ظفر با برادرشان زندگی می کردند که ...

پلیس تهران وقتی به خانه پیرمرد شیطان صفت رفت، دختربچه گمشده را در وضعیت بد و نیمه برهنه پیدا کرد+عکس

۷ دختر و پسر خردسال تهرانی در دام سیاه پلیس مخفی قلابی

راز پارتی اجنه در خانه عروس 22 ساله / جمال از همه چیز خبر داشت!

قوه قضاییه علیه احمدی‌نژاد اعلام جرم کرد

آموزش روابط زوجین برای زوج ناشی دردسرساز شد / آن ها عکس هایی را فرستادند که نباید می فرستادند

سوء استفاده راننده سرویس مهدکودک از دختر 5 ساله

آن شب به خانه مجردی ام آمد وقتی طلاهایش را دیدم وسوسه شدم و نصف شب ...

 

 

کدخبر: 257194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟