فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق کش روزن و کشف 10 فقره سرقت توسط ماموران انتظامی کلانتری 13 شهر کرمان خبر داد.

سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت:در پی گزارش واصله از مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر وقوع چندین مورد کش روزنی وجه نقد از مغازه های شهر کرمان، دستگیری عامل یا عاملان این سرقت Stealing در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 13 این فرماندهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در همین رابطه ماموران انتظامی این کلانتری موفق شدند با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر مظنون را شناسایی و دستگیر کنند.
روانبخش با اشاره به اینکه سارق برای تبدیل تراول های بانکی به عنوان (خرد کردن) به مغازه های سطح شهر مراجعه می کرده و پس از دریافت وجه به سرعت از محل متواری می شده است خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های تخصصی ماموران انتظامی به 10 فقره کشروری بدین شیوه از مغازه های سطح شهر کرمان اعتراف کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ "روانبخش"در پایان با اشاره به اینکه پلیس باتمام توان درراستای تامین نظم وامنیت،ارتقاءاحساس امنیت شهروندان تلاش میکندازشهروندان و مغازه داران خواست تا در برخوردهای خود با افراد مشکوک جوانب احتیاط را رعایت کنند و درصورت مشاهده هرگونه موردمشکوک مراتب رابه مرکزفوریتهای پلیس 110 گزارش دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 257687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟