تجمع اعتراض آمیز دستفروش های بازار ته لنجی های آبادان+فیلم وعکس
حجم ویدیو: 27.00M | مدت زمان ویدیو: 00:02:47

به گزارش رکنا، با توجه به جمع آوری دستفروشان بازار Store ته لنجی ها از سوی شورای شهر و شهرداری قرار بود محلی برای شروع به کار این افراد در بازار شب آبادان در اختیار آنها قرار گیرد که ساعت 7 عصر شنبه 26 فروردین ماه دستفروشان با وجود وعده هایی که مسئولان شهرداری داده بودند در این محل حاضر شدند.

photo_2017-04-16_16-03-13
دستفروشان زمانیکه در بازار شب حاضر شدند پی به دروغ بودن وعده های شهردای و شورای شهر آبادان بردند و  برای اعتراض به این رفتار مسئولان شهری تجمع آرامی را راه اندازی کردند و با در دست داشتند بنر و دستنوشته هایی به این رفتار و جمع کردن بساط کاری شان در خیابان امام خمینی (ره) تجمع اعتراض آمیزی را به راه انداختند.
این تجمع اعتراض آمیز با حضور جانشین نیروی انتظامی آبادان پایان گرفت و وی به دست فروش ها وعده داد که ماجرای بیکاری و جمع آوری آنها را پیگیری خواهد کرد.
لازم به ذکر است بازار شب آبادان نزدیک به یک سال است که به خاطر قطعی برق به صورت تعطیل در آمده و صاحب این بازار نیز ادعا کرده اگر غرفه ها را به افرادی که خودش دوست دارد اجاره می دهد.

photo_2017-04-16_16-03-29
یک منبع آگاه در تماس با رکنا در راستای جزئیات جمع آوری دستفروشان آبادان از بازار ته لنجی ها گفت: یکی از برج سازهای معروف شهر که در منطقه بازار ته لنجی ها اقدام به ساخت مجتمع تجاری کرده به خاطر فروش نرفتن و اجاره نگرفتن مغازه هایش با توجه به ارتباطاتی که داشته شهرداری و ارگان های مربوط را تحریک کرده است تا دستفروش های بازار ته لنجی ها را از منطقه خارج کنند.
وی گفت: یکی از بستگان این برج ساز برای صحنه سازی با حضور در بازار ته لنجی ها با پخش کردن گل در میان نیروهای شهرداری از جمع آوری دستفروش ها در این منطقه قدردانی کرده و مسئولان سعی دارند این مسئله را به درستی یاد کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 257705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟