پسر دانشجو زن استاد را با ماشینش دزدید و به جاجرود برد و ...+عکس

 عصر روز 21 فروردین ماه زن جوانی وحشت‌زده به اداره پلیس رفت و از پسر جوانی به اتهام آدم‌ربایی، سرقت طلا‌ها و خودروی شاسی بلندش شکایت کرد.

شاکی در توضیح ماجرا گفت: من کارمند دولت هستم و شوهرم نیز استاد دانشگاه است. امروز کنار خیابان داخل خودروی توسانم نشسته بودم که ناگهان پسر جوانی در خودرو را باز کرد و در صندلی عقب سوار شد. بلافاصله به او اعتراض کردم که چاقوی بزرگی به پهلویم فشار داد و تهدید کرد حرکت کنم. در حالی که به شدت ترسیده بودم از ترس شروع به رانندگی کردم. پسر جوان تهدید کرد به طرف جاجرود حرکت کنم. بعد در مکان خلوتی خواست توقف کنم. وقتی خودرو را نگه داشتم با ترس و لرز گفتم شوهرم استاد دانشگاه است و به خاطر آبرویم مرا رها کند، اما سارق مدعی شد که دختر مورد علاقه‌اش دانشجوی شوهر من است و شوهرم مزاحم او شده و از عکس‌های شخصی او سوءاستفاده کرده است، به همین دلیل مرا ربوده تا از شوهرم انتقام بگیرد. پس از این با گریه و التماس به دست و پای مرد آدم‌ربا افتادم تا اینکه تمامی طلا‌ها و پول‌هایم را گرفت و ساعتی بعد در یکی از خیابان‌های خلوت شرق تهران مرا از خودروام به پایین انداخت و با سرقت خودروام به سرعت فرار Escape کرد. پس از طرح این شکایت، پرونده به دستور قاضی علی وسیله ایرد موسی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

در حالی تحقیقات درباره این حادثه Incident ادامه داشت که کارآگاهان با خبر شدند مأموران گشت پلیس در حوالی منطقه فرحزاد دو پسر جوان را با خودروی سرقتی شاکی که برای دو دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده بودند، دستگیر کرده‌اند.

یکی از مأموران پلیس درباره نحوه دستگیری متهمان گفت: در خیابان فرحزاد در حال گشت زدن بودیم که دیدیم سرنشینان خودروی توسانی مزاحم دو دختر جوان شده‌اند. دختران جوان سوار خودرو 206 خود شدند، اما سرنشینان خودروی شاسی‌بلند دست بردار نبودند. دو پسر جوان وقتی متوجه ما شدند، فرار کردند. در حالی که تعقیب و گریز ما ادامه داشت، خودروی متهمان در کوچه بن‌بستی گیر افتاد. دو پسر جوان در این لحظه خودروی سرقتی را رها کردند و وارد خانه‌ای در آن کوچه شدند که خوشبختانه به سرعت دستگیرشان کردیم. صبح دیروز دو متهم برای تحقیقات به دادسرای ناحیه 34 منتقل شدند. متهم اصلی که فردین نام دارد در بازجویی‌ها مقابل قاضی ایرد موسی به آدم‌ربایی و سرقت اعتراف کرد. وی گفت: من دانشجوی ترم آخر مهندسی دانشگاهی در تهران هستم. هشت سال قبل پدر و مادرم از هم جدا شدند و من همراه مادرم زندگی می‌کردم. زندگی خوبی داشتم و در فروشگاه پرده‌فروشی دایی‌ام کار می‌کردم. چند سال قبل در یکی از دانشگاه قبول شدم. وضع مالی‌ام روز به روز بهتر می‌شد تا اینکه با پسر خلافکاری دوست شدم. از آن روز به بعد مسیر زندگی‌ام تغییر کرد و من معتاد Addicted به مواد مخدر Drugs گل شدم. بعد از آن بود که دایی‌ام از کار اخراجم کرد. وی درباره آدم‌ربایی و سرقت خودروی زن جوان گفت: هفته اول اردیبهشت ماه عروسی خاله‌ام است. او و شوهرش وضع مالی خوبی دارند.

من به خاطر اینکه شب عروسی پیش بستگانم کم نیاورم، تصمیم گرفتم خودروی خارجی سرقت کنم و به همه بگویم خودروی خارجی خریده‌ام. روز حادثه در حال عبور از خیابان بودم که دیدم زن جوانی سوار خودرو شاسی‌بلند گرانقیمتی شد. بلافاصله تصمیم گرفتم خودرواش را سرقت کنم به همین دلیل سوار خودرواش شدم و با تهدید چاقو خودرو و طلاهایش را سرقت کردم. در این چند روز با خودروی سرقتی پیش دوستان و بستگانم فخر می‌فروختم تا اینکه شامگاه 26 فروردین دوستم را سوار خودرو کردم و برای کشیدن قلیان به فرحزاد رفتیم. پس از کشیدن قلیان و تفریح داخل خیابان دور دور می‌کردیم که چشمم به دو دختر جوان که سوار خودروی پژو بودند، افتاد. به آنها نزدیک شدم و خواستم با آنها کورس بذارم که مأموران پلیس دستور ایست دادند و ما هم فرار کردیم.

دوست متهم در بازجویی‌ها گفت: من بی‌گناه هستم و اصلاً خبر نداشتم دوستم خودرو را سرقت کرده است. دو متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی علی وسیله ایرد موسی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

درخواست نوعروس از شوهرش برای اخراج دختر دانشجو از دانشگاه / داماد با این دختر تدریس خصوص داشت

مرد بی نوا که شب کار بود نمی دانست زنش ارتباط شیطانی کثیفی با پسر جوان دارد تا اینکه یک شب ...

وقتی پنهانی وارد خانه زن جوان شدم او خوابیده بود از خود بی خود شدم و ...+ عکس

دختر زیبایی بود او را به خاطر نجات از دست شیطان های پارک ملت به خانه ام بردم ولی نمی دانم چه شد که...

اعتراف به سرقت 2 میلیارد تومانی طلا از یک خانه ویلایی در شمال تهران+عکس

همسایه ها چند بار زن شوهردار را که به نزد نگهبان باغ دماوند می آمد را دیده بودند/ راضیه را نمی شناسم و ...+عکس بلایی که 3 جوان بیلیارد باز بر سر زندگی یک مرد آوردند / شرط بندی های بی شرمانه در کنار میز

اعتراف به ارتباط شیطانی با زن 40 ساله ای که 6 سال پیش مرده است

وقتی پیام ها و عکس های داخل تلفن مادرم را دیدم از پدرم خواستم تا او را طلاق دهد ولی آن اتفاق شوم افتاد و ...+عکس

پسر دانشجو زن استاد را با ماشینش دزدید و به جاجرود برد و ...+عکس

اقدام کثیف مدیر شرکت که منشی اش را تسلیم نیت شیطانی اش کرده بود / او فیلم های ارتباط شوم را برای خواستگارم فرستاد و ...

از لای در دیدم عمو سعید چه بلای شومی سر مادرم آورد / این دختر در دادگاه شهادت داد

حادثه شوم برای عروس 10 روزه

سگ گله ناجی چوپان شد

مرد بی رحم 2 دخترش را در پمپ بنزین کشت و ...+عکس

راز شیطانی پزشک جراح با دختران بی هوش در اتاق عمل لو رفت

راز هولناک خانه مجردی مرد شیطان صفت که دختران جوان پای در آنجا می گذاشتند+عکس

مردی به پلیس تهران زنگ زد و گفت : زن سابقم را در حمام کشتم

مردی چشمان دوست پسر دختر نوجوانش را کور کرد+ تصاویر

تازه دامادشیطان صفت، دختر 15 ساله همسایه را زیر پله ها برد و ...

گرگ ها مرد کوهنورد را دریدند/ اتفاق وحشتناکی که در کوهسار افتاد+عکس اسکلت برجای مانده

2 پسر شبیه هم بودند، آن دو به نوبت داخل ال 90 مرا شکنجه شیطانی کردند و ...+عکس

 

 

کدخبر: 257750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟