سرهنگ "فرزاد اکبری " اظهار کرد: برابر اعلام مرکز 110 مبنی بر یک مورد تیراندازی واقع در یکی از روستاهای سطح حوزه استحفاظی، ماموران به محل اعزام شدند و صحنه حادثه Incident را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: طبق اظهارات شاهدان عینی مرد جوانی پس از رؤیت چند سارق در حیاط منزل، با اسلحه شکاری به سمت آنان تیراندازی می کند و در این میان به علت نداشتن مهارت برادر 25 ساله وی به ضرب گلوله کشته شده و سارقان از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در پی این موضوع و با حضور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان به همراه بازپرس ویژه شعبه قتل Murder و کارشناس سلاح و مهمات و نیز ماموران پاسگاه سمنگان و پلیس Police آگاهی، طی بررسی به عمل آمده از محل و جسد متوفی مشخص شد که وقوع سرقت Stealing صحت نداشته است.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: بر همین اساس جهت تکمیل تحقیقات برادر متوفی توسط کارشناسان پلیس آگاهی و با هماهنگی مقام قضائی تحت نظر قرار گرفت و در بازرسی به عمل آمده از منزل وی یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز نیز کشف شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع از اولیای دم مقتول به صورت جداگانه تحقیق به عمل آمد که مشخص شد در اظهاراتشان تناقض گویی های فراوانی وجود دارد و از گفتن حقایق خودداری می کنند، از سوی دیگر با اعلام نتیجه پزشکی قانونی برادر مقتول وقتی با دلایل و مستندات محکمه پسند مواجهه شد چاره ای جز بیان حقیقت نداشت.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت: متهم در بازجویی های پلیس پرده از راز این جنایت Crime برداشت و به قتل برادرش به علت اختلاف خانوادگی اعتراف کرد، لذا متهم به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان Prison مرکزی کرمانشاه شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 257880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟