سرهنگ "محمدولی مرادی" فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در تشریح این خبر، گفت: در پی گزارش هایی از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع چندین فقره زورگیری در شهرستان قائم شهر ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: پس از تشکیل تیم های اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران با بررسی های همه جانبه و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی متهمان که با استفاده از دو دستگاه خودرو پراید اقدام به زورگیری و سرقت Stealing اموال شهروندان می کردند را شناسایی کنند .

سرهنگ مرادی، خاطر نشان کرد: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی ، در اقدامی عملیاتی، متهمان که با تشکیل باندی سه نفره اقدام به زورگیری و سرقت از مردم می کردند در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر شدند .

مرادی،تصریح کرد: متهمان با انتخاب سوژه های مورد نظر خود آنان را به عنوان مسافر سوار خودروی خود کرده و پس از طی مسافتی کوتاه با تهدید چاقو آنان را به مناطقی خلوت در بیرون از شهر انتقال داده و پس از سرقت اموال همراه و برداشت موجودی کارت عابر بانک آنان از محل متواری می شدند .

سرهنگ مرادی با شاره به این که، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،گفت: متهمان تاکنون به سه فقره سرقت و زورگیری از شهروندان اعتراف کردند .

وی در خاتمه از شهروندان خواست: در مسافرت ها درون و برونشهری خود حتما از وایل نقلیه مطمئن و دارای صلاحیت های قانونی استفاده کنند و از سوار شدن در خودروهای ناشناس خودداری کنند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 257928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟