زن جامائیکایی 117 ساله پیرترین فرد جهان شد + عکس

این زن اکنون با مراقبان خود در تپه های غربی جامائیکا ، ترلاونیهتل زندگی می کند.
این زن پیر بیشترین زمان طول عمرش را به کارگری در زمین های نیشکر گذرانده و همواره در مراسم مذهبی کلیسا شرکت کرده است . " ویولت برون " زیر نظر کارشناسان انگلیسی گینس است تا نامش به عنوان پیرترین فرد دنیا مورد بررسی قرار بگیرد .
درمنوی غذایی "ویولت " گوشت و مرغ جایی ندارد . روز شنبه گذشته با مرگ " اما مورانو" زن ایتالیایی و پیرترین فرد جهان " ویولت " به زودی رکوردار پیری سن در جهان می شود.
یکی از کارشناسان گینس گفت :" ویولت را ملاقات کردیم و تاریخ تولد وی مورد بررسی قرار گرفت. شناسنامه وی توسط مقام های انگلیسی که در جامائیکا حضور داشته اند در سال 1900 میلادی بثبت شده است ."
" الیزابت مونتاویا" سخنگوی گینس گفت:" فرآیند بررسی سن و سال یک فرد برای ثبت در گینس کمی پیچیده و گاهی اوقات طولانی است . باید بررسی شود تا کسی بغیر از ویولت ادعای سن و سال را نداشته باشد ." ویولت" هم اکنون قادر است مسافت های کوتاه را راه برود و پسر 97 ساله اش نیز در پرداخت هزینه های وی کمک حال است. شنوایی ویولت نیز خوب است و در صورت پرسیدن پرسش به سرعت پاسخ می دهد .ویولت راز عمر طولانی خود را کار و ایمان قوی می داند .
او در این باره گفت: " من همیشه به کلیسا می روم .عاشق آواز خواندن هستم و از حضور در کلیسا لذت می برم ."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

زن جامائیکایی 117 ساله پیرترین فرد جهان شد

زن جامائیکایی 117 ساله پیرترین فرد جهان شد

 

کدخبر: 258156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟