خالکوبی دزد خشن باند مخوف چرکی نیشابور را لو داد + عکس

تلاش پلیس شهرستان نیشابور منجر به دستگیری اعضای سه نفره باند سارقان خشن 20 ساله معروف به چرکی شد و تاکنون به 11 فقره زورگیری و سرقت اعتراف کردند.

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین بیات مختاری رئیس پلیس Police شهرستان نیشابور ‌در تشریح این خبرگفت: در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت Stealing به عنف حدود یک کیلو گرم زعفران توسط دو جوان با یک موتورسیکلت در محدوده پنجراه موضوع به صورت وی‍ژه در دستور کار قرار گرفت. 
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: همزمان با بررسی این سرقت گزارش دیگری مبنی بر سرقت خانه ای در محدوده شهرک بسیج به مرکز 110 اعلام که با اظهارات مالباخته مشخص شد یکی از سارقان دارای خالکوبی در ناحیه گردن است و همین سرنخ کافی بود تا راز دیگر سرقت های خشن نیز کشف شد. 
وی افزود: ماموران تجسس کلانتری 13 قدس پس از تجزیه و تحلیل سرقت ها و مراجعه به بانک مجرمان سابقه دار متوجه شدند یکی از متهمان فردی 20 ساله معروف به چرکی است که دارای سوابق متعددی در زمینه نزاع، سرقت، و شرارت است. 
مختاری خاطرنشان کرد: با شناسایی متهم اصلی وی با با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال پیدا کرد. 
رئیس پلیس شهرستان نیشابور بیان کرد: متهم در تحقیقات فنی و پلیسی تاکنون به 11 فقره سرقت (چهار فقره سرقت خانه، شش مورد سرقت احشام و طیور، یک مورد زعفران ) با کمک و همدستی دو نفر دیگر از دوستانش که همگی 20 سال سن داشتند اعتراف که دیگر اعضای باند نیز در عملیات های جداگانه دستگیر شدند. 
وی در پایان گفت: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر اقدام های مجرمانه آنان در حالی ادامه دارد که پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 258272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟