پایان دزدی های  ولگرد خیابانی در ترمینال غرب تهران + عکس

به گزارش رکنا، سرگرد علی آقا طیبی آثار رئیس کلانتری 209 ترمینال غرب با اعلام این خبر گفت: فردی صبح امروز به مأموران کلانتری مراجعه کرد و گفت که برای تهیه بلیت به یکی از تعاون ها رفته و گوشی اش را روی پیشخوان تعاونی گذاشته و پس از خرید بلیت، تعاونی را ترک و بعد از مدت کوتاهی، متوجه شده که گوشی اش را روی پیشخوان جا گذاشته است. بلافاصله به محل مراجعه کرد اما متوجه شد گوشی اش به سرقت Stealing رفته است.
این مقام انتظامی افزود: جهت شناسایی سارق و جلوگیری از وقوع جرم Crime مشابه، بلافاصله تیمی از عوامل کلانتری، جهت بررسی و انجام تحقیقات اعزام، که طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد، یکی از افراد سابقه دار که مشهور به ولگردی است، اقدام به سرقت کرده است. 
وی در ادامه بیان کرد: مأموران انتظامی جهت دستگیری متهم اعزام شدند و مشاهده کردند که فرد مذکور در حال پرسه زنی و سوژه یابی است که طی یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر شد. 
آقا طیبی آثار افزود: متهم در بازجویی اولیه خود، ضمن قبول جرم خود ادعا کرد که گوشی همراه را به شخصی که مالخر است فروخته و رم گوشی را به فردی دیگر فروخته است. 
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و طبق دستور صادر شده، هر دو متهم دیگر دستگیر و اموال مسروقه در بازرسی از اموال آنان کشف و ضبط شد. متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه اموال مسروقه تحویل پایگاه پنجم آگاهی پلیس Police پایتخت شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 258581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟