اسفند‌ماه سال 94 مرد میانسالی نزد مأموران پلیس رفت و از سه مرد که خودشان را مأمور پلیس معرفی و از خانه‌­اش پول و طلا سرقت Stealing کرده بودند، شکایت کرد. او گفت: به تازگی از سفر خارج برگشته بودم که سه مرد مقابل خانه‌­ام آمده و خودشان را مأمور پلیس معرفی کردند و اجازه خواستند خانه‌ام را تجسس کنند. وقتی مدارک خواستم توجه نکردند و وارد خانه شدند. آنها مقداری پول و طلا، 12 هزار دلار، هزار و 700 یورو و 700 پوند را به همراه یک فقره چک 250 میلیون تومانی را که از یک زن برای احداث پمپ بنزین گرفته بودم، برداشتند و بعد من را با زور سوار ماشینی کردند و بردند. آنها در راه با تهدید یک فقره چک سفید امضا هم از من گرفتند و بعد از آن مرا در حاشیه شهر پیاده کردند و متواری شدند.

بعد از طرح شکایت مأموران پلیس با بررسی تصاویر دوربین مداربسته مقابل خانه شاکی یکی از آنها را که از مجرمان سابقه‌دار بود، شناسایی و بازداشت کردند. مأموران با مشخصاتی که متهم در اختیارشان گذاشت دو همدست دیگر وی را بازداشت کردند. سه متهم به جرم Crime خود اعتراف کردند و گفتند: ما برای کمک به زن میانسالی به نام شهره دست به این سرقت زدیم. یکی از متهمان در توضیح ماجرا گفت: چند ماه قبل با زن میانسالی آشنا شدم. مدتی که از آشنایی­‌مان گذشت، گفت مرد پولداری به بهانه‌­ای از من چک 250 میلیون تومانی گرفته است و هرچه تلاش می­‌کنم چک را برنمی­‌گرداند. او ادامه داد: تحت تأثیر حرف‌های زن میانسال قرار گرفتم و قول دادم کمکش کنم. وقتی ماجرا را برای دوستانم تعریف کردم آنها نیز از روی دلسوزی! قول کمک دادند. روز حادثه Incident با نقشه از پیش طراحی شده مقابل خانه شاکی رفتیم و خودمان را مأمور پلیس معرفی کردیم تا بتوانیم وارد خانه او شویم و چک زن میانسال را از او بگیریم. با ورود به خانه شاکی وسوسه شدیم و مقداری طلا و پول نیز برداشتیم.

با این توضیحات، مأموران زن میانسال را بازداشت کردند و شاکی بعد از شناسایی آن زن در توضیح دریافت چک 250 میلیون تومانی گفت: این زن ادعا داشت که در سازمان‌های دولتی نفوذ خوبی دارد و افرادی را می‌شناسد که می­‌توانند برای احداث پمپ بنزین کمک کنند.

او 250 میلیون تومان برای احداث پمپ بنزین گرفت و در عوض یک فقره چک 250 میلیون تومانی از او گرفتم، اما او خلاف ادعایی که داشت به وعده‌اش عمل نکرد. بعد از اقرارهای چهار متهم، شهره به جرم معاونت در آدم‌ربایی و سه مرد جوان به جرم مشارکت در آدم‌ربایی روانه زندان شدند و این پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات و بررسی­‌های لازم برای رسیدگی و صدور حکم به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده که به ریاست قاضی بابایی و مستشار تولیت برگزار شد، شاکی در جایگاه ایستاد و بعد از توضیح شکایت خود هر چهار متهم به دستور ریاست دادگاه ماجرا را بار دیگر شرح دادند.

در ادامه بعد از آخرین دفاع هیئت قضایی بعد از شور، شهره را به جرم معاونت در آدم‌ربایی و غصب عنوان به دو سال و سه ماه زندان و هر کدام از مأموران قلابی را به جرم مشارکت در آدم‌ربایی و غصب عنوان مأمور پلیس به پنج سال و شش ماه زندان محکوم کرد. رأی دادگاه از سوی قضات دیوان عالی کشور مهر تأیید خورد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار حوادث اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

اقدام وقیحانه زن شیطان صفت با شوهرش / او پس از خلاصی سراغ مرد غریبه رفت و...

وقتی فریده را دیدم از ماشین مرد غریبه پیاده شد نتوانستم چیزی بگم چون خودم هم با یک زن ارتباط پنهانی داشتم!

زن جوان رییس بانک محله را به خانه برد و ...

فیلم لحظه قتل فجیع زن جوان در اتاقک نگهبان یک کارگاه در جنوب تهران / این زن را می شناسید +فیلم و عکس(14+)

اقدام بی شرمانه یک مرد و معشوقه اش برای کشتن زنش که سرطان داشت / قاضی دادگاه تهران این راز را کشف کرد

دختر 13 ساله پس از اینکه شب را در زیر زمین و نزد پسر مورد علاقه اش گذراند، داستان عجیبی برای پلیس گفت و...

راننده تاکسی زن خانه دار را به کمربندی شهر برد و .../ این راننده شیطان صفت هنوز فراری است

فضولی های نازیلا مرا روانی کرده است / خسرو به دادگاه رفت و ...

دانش آموزان بهارستان در دام زشت مردی که می گفت استاد دانشگاه است + عکس

میترا زن شوهرداری که به شنیدن دوستت دارم اعتیاد دارد! / دردسری که او را به دادگاه کشاند

جزییات سرقت مدال قهرمانی کمال کامیابی نیا

ماجرای عجیب رها شدن الاغ های گرسنه در 2 شهر

معمای برهنه شدن صفدر پس از واژگونی خودرو در شیراز

خودکشی ستاره جنجالی فوتبال آمریکا در زندان+ عکس

 

کدخبر: 258602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟