بینی بزرگ مرد زورگیر راز باند مخوف را لو داد + عکس

روز نهم اسفندماه سال گذشته، صاحب یک مغازه ساعت فروشی در شهرری با مراجعه به کلانتری 167 دولت آباد به مأمورین اعلام داشت که توسط دو سرنشین یک خودرو پراید تاکسی سبزرنگ مورد زورگیری قرار گرفته است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرری ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران  قرار گرفت .

مالباخته پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "به عنوان مسافر از باقرشهر به مقصد شهرری سوار یک پراید تاکسی سبزرنگ با دو سرنشین شدم ؛ در مسیر حرکت ، سرنشین صندلی جلو که بینی بزرگی داشت با تهدید چاقو اقدام به گرفتن چهار عدد ساعت طلای همراهم به ارزش تقریبی 14 میلیون تومان ، دو میلیون توجه نقد همراه و کیف حاوی مدارک شناسایی ام کرد؛ پس از سرقت مرا در بیابان های دولت آباد پیاده کرده و با پراید تاکسی  از محل متواری شدند ".

کارآگاهان با بررسی ارکان هویتی پراید تاکسی اطلاع پیدا کردند که خودرو در ساعت 2 بامداد همان روز زورگیری از مرد ساعت فروش  از منطقه بازار تهران سرقت شده است ؛ در ادامه و با طرح شکایت مشابه ، کارآگاهان با سرقت هایی روبرو شدند که طی آن دو سارق زورگیر با استفاده از تاکسی مسروقه اقدام به زورگیری از مسافرین کرده بودند ؛ در تمامی سرقت ها ، تمامی مالباختگان در اظهاراتی مشابه عنوان می کردند که سارق اصلی ، جوانی قدبلند با دماغی بزرگ بوده است .

شناسایی مجرم سابقه دار :

با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده از مشخصات ارائه شده از سوی مالباختگان ، چهره نگاری و بررسی سوابق مجرمین سابقه دار ، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار پایگاه نهم به نام اشکان  27 ساله  شدند که بارها به اتهام زورگیری دستگیر و روانه زندان شده بود ؛ بررسی سوابق اشکان نشان داد که وی پس ازطی 6 سال از محکومیت 10 ساله اش ، به تازگی از زندان آزاد شده است .

با شناسایی مخفیگاه اشکان در منطقه دولت آباد ، وی روز 26 فروردین ماه امسال دستگیر و در مواجهه حضوری با مالباختگان ، دقیقا مورد شناسایی قرار گرفت .

اشکان که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت ، صراحتا به زورگیری در پوشش مسافرکشی با استفاده از خودروهای مسروقه اعتراف و با معرفی همدستش عنوان داشت که تمامی سرقت ها را به همراه یکی از بچه هایش بنام "بابک"26 سالهکه همانند او به مصرف هروئین و شیشه اعتیاد دارد ، انجام داده است .

با شناسایی بابک به عنوان دیگر عضو این گروه دو نفره ، او نیز در همان روز دستگیر و پس از انتقال به پایگاه نهم آگاهی ، اعترافات اشکان را تأیید کرد .

متهمان در اعترافات خود عنوان داشتند که علاوه بر سرقت خودرو پراید تاکسی سبزرنگ ، چهار دستگاه خودرو پراید دیگر را در شهرری و بازار تهران ، سرقت و در ادامه دقیقا به همین شیوه و شگرد اقدام به سرقت و زورگیری در پوشش مسافرکشی کردند و نهایتا هر کدام از خودروهای مسروقه را نیز پس از ارتکاب چندین فقره زورگیری ، در سطح شهر رها و مجددا خودرو جدیدی سرقت و سرقت های خود را  از سر می گرفتند .

سرهنگ کارآگاه حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان و اعتراف صریح متهمین به سرقت های زورگیری در مناطق شهرری و دولت آباد ، از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد بویژه در این مناطق مورد زورگیری قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهرری – خیابان آستانه مراجعه کنند . 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

فیلم گفت وگو با متهمان را تا ساعتی دیگر در رکنا ببینید.

 

اخبار حوادث رکنا را از دست ندهید:

آشپز قاتل چگونه اجساد زنان گیلانی را تکه تکه می کرد/جزییات 7 قتل سریالی در رشت + عکس قاتل

فرم استخدامی در کار نبود او مرا به کارگاه کشاند و درخواست شیطانی کرد/ مرد شیطان صفت حتی از التماس هایم هم فیلم گرفت...

اقدام وقیحانه زن شیطان صفت در داخل تاکسی+ عکس

اعتراف مژگان به کشتن بهنام با کارد آشپزخانه + عکس

زنم با مرد شهرستانی قرار شوم گذاشته است / قرار بود وقتی به تهران آمد با همسرم همراه شود و ...

شوهرم دائم با دخترهای نا آشنا در ارتباط است / معنای شوهرداشتن را نمی فهمم

بلای وحشتناکی که جوانی سر خاله اش آورد / راز سیاه در فریزر خانه پنهان بود!+ عکس

مردی که در اتاق خوابش دوربین مخفی نصب کرده بود راز شیطانی زنش با پسر جوان را دید / او را کشتم به همین راحتی!+ عکس متهم

ریش تراش راز سرنشینان خودوری مرموز در یوسف آباد را برملا کرد + عکس

خاص ترین خواستگاری جوان تبریزی در ارتفاعات عینالی / مینو با من ازدواج می

کار کثیف مهیار و حسن هنگام بازرسی بدنی چند مرد اردبیلی

برخورد خشونت آمیز مربی زن جوان مهدکودک با دو کودک نوپا+ فیلم و عکس

وقتی زن سروش راز پنهان شوهرش را در ویلای شمال فهمید / ویلا پاتوق شده بود

دستور قتل داشتند! گفتند قبرش آماده است و گلوی مرا در بیابان بریدند ولی .../ این مرد را با شاسی بلند BMW از در خانه اش در تهران

سه زن معروف جیب بر تهرانی را گرفتند + عکس

زندانی با تقلید صدای قاضی از زندان فرار کرد+عکس

تریلی 13 خودرو را در دماوند زیر کرد+ تصاویر

کشته شدن 20 کودک در تصادف اتوبوس مدرسه

قتل یک پلیس در اهواز

مرگ چندین هوادار منچستریونایتد در نیجریه

 

کدخبر: 259081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟