رکنا: قتل زنجیره ای در گیلان 

رسیدگی به پرونده متهم از اسفند‌ماه سال‌87 با گم شدن زن جوانی از سوی کارآگاهان رقم خورد. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه Incident ادامه داشت، مأموران در فروردین و خرداد‌ماه سال 88 از ناپدید شدن ناگهانی دو زن دیگری در شهرستان رشت با خبر شدند.

پس از این بررسی‌ها ادامه داشت و مأموران فقط موفق شدند جسد‌های دو زن گمشده در فروردین و خردادماه را در جنگل‌های اطراف رشت پیدا کنند. مأموران پس از این تحقیقات خود را برای شناسایی عامل یا عاملان حادثه ادامه دادند، اما هیچ ردی از قاتل The Murderer پیدا نکردند تا اینکه سال گذشته پرونده مفقودی چهار زن دیگر به پلیس گزارش شد.

بررسی‌ها حکایت از آن داشت زنان گمشده همگی با مرد مسافرکشی ارتباط داشته‌اند. از سوی دیگر مأموران پی به ارتباط تلگرامی زنان گمشده با مرد ناشناسی شدند. در نهایت مأموران فروردین‌ماه امسال به مرد 40 ساله‌ای به نام فرزاد مشکوک شدند و وی را بازداشت کردند. مأموران در بررسی خودروی پراید متهم آثار خون نیز پیدا کردند، بنابراین متهم را مورد بازجویی فنی قرار دادند.

متهم در بازجویی‌ها به سه قتل سال‌های 87 و 88 و چهار قتل در سال گذشته اعتراف کرد و گفت جسد اولین مقتول را در انباری پدرش دفن کرده است و بقیه اجساد را مثله کرده و تکه‌های آن را در جنگل‌های گلسرک نزدیک امامزاده‌هاشم رشت رها کرده است.

وی گفت: پس از اینکه همسرم از من جدا شد از زنان کینه به دل گرفتم و تصمیم گرفتم از زنان انتقام بگیرم. به بهانه مسافرکشی با زنانی که طلا و جواهرات زیادی داشتند، آشنا می‌شدم و به بهانه‌ای آنها را به خانه‌ام می‌کشاندم و با همدستی همسر صیغه‌ام آنها را به قتل می‌رساندم و اموالشان را سرقت Stealing می‌کردم.

سرهنگ فرهاد فلاح کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان  گفت: سلامت روحی و روانی متهم و همسر صیغه‌ای‌اش از سوی پزشکی قانونی تأیید شده و متهمان صبح روز یک‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه صحنه‌های جنایت را بازسازی می‌کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 259223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟