جزئیات اقدامات شیطانی قاتل سریالی 7 زن در گفتگو با رییس پلیس آگاهی گیلان / فرزاد مردی خونسرد است و ...

این شاید مهم‌ترین خصوصیت مرد جنایتکاری باشد که این روزها نامش بر سر زبان خیلی‌ها ازجمله مردم گیلان است. قاتلی 40ساله که حدود 8سال پیش و بعد از سومین جنایتش، از کارهایش پشیمان شد و توبه کرد و تصمیم گرفت که دیگر دست به جنایت نزند اما اوایل سال گذشته توبه‌اش را شکست و جنایاتش را از سر گرفت. سرهنگ فلاح‌کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در گفت‌وگویی جزئیات تازه‌ای از پرونده این قاتل The Murderer سریالی را شرح می‌دهد.

تحقیقات در این پرونده از چه زمانی شروع شد و کی متوجه شدید با یک قاتل سریالی روبه‌رو هستید؟

اردیبهشت پارسال بخشی از جسد زنی در جنگل سراوان کشف شد که بررسی‌ها نشان می‌داد قاتل پس از خفه کردن آن زن، طلاهایش را به سرقت برده است. چند‌ماه بعد یعنی در آذرماه جسد زنی دیگر در همان جنگل کشف شد. هر دو جنایت به یک شکل رخ داده و قاتل پس از خفه کردن، جسد 2زن را مثله کرده و طلاهایشان را به سرقت برده بود. همین شد که فرضیه سریالی بودن قتل‌ها قوت یافت.

چطور به قاتل رسیدید؟

با شناسایی مقتولان. ضمن اینکه مطمئن بودیم قربانیان این قاتل سریالی بیشتر از این تعداد هستند، کارآگاهان در چندین مرحله راهی مناطقی شدند که اجساد در آنجا رها شده بود. آنها به تحقیق از شاهدان ماجرا پرداختند، دوربین‌های مداربسته‌ مورد بازبینی قرار گرفت و در نهایت با شناسایی 2 زن که قاتل را در آن حوالی دیده بودند خودروی پراید نوک مدادی او شناسایی شد.

قاتل اهل کجاست؟

او مردی 40ساله به نام فرزاد-ن و اهل روستای خشک‌اسطلخ زیبا‌کنار است که اعتراف کرده به جز 4جنایت که در سال 95مرتکب شده، 3زن دیگر را در سال‌های 87تا 88 به قتل رسانده است.

احتمال افزایش قربانیان وجود دارد؟

بعید می‌دانم اما با وجود این، بررسی در پرونده زنان گمشده ادامه دارد.

متهم از سال 88تا 95دیگر مرتکب قتل نشده، چرا پس از 7سال دوباره قتل‌ها را از سر گرفته است؟

خودش در بازجویی‌ها مدعی شده پس از آخرین قتل در سال 88 از این کارش پشیمان شده و توبه کرده و تصمیم گرفته سمت خلاف نرود تا اینکه در سال 95وقتی زنی را به‌عنوان مسافر سوار ماشینش کرده و با او طرح دوستی ریخته، وسوسه‌های شیطانی به سراغش آمده و دوباره دست به جنایت زده است.

فرزاد با طعمه هایش چطور آشنا می‌شده؟

طبق اعترافات خودش، تمام طعمه هایش را به‌عنوان مسافر سوار ماشینش کرده و پس از آشنایی با آنها، خودش را خواستگار جا زده یا به بهانه حل مشکل و پیدا کردن کاری مناسب برای آنها، با طعمه هایش طرح دوستی می‌ریخته است. پس از آن سیم کارتی در اختیار طعمه‌هایش قرار می‌داده و با آنها از طریق تلگرام Telegram در ارتباط بوده است. حتی یکی دو نفر از مقتولان به تصور اینکه او مشکلشان را حل خواهد کرد به خانه این مرد رفت‌وآمد کرد و به او اعتماد کامل داشتند. در نهایت نیز آنها را به محلی خلوت کشانده و واین افراد را خفه کرده و پس از سرقت طلاهایشان اجساد را مثله می‌کرد.

اجساد را کجا رها می‌کرد؟

2 نفر را درجنگل سراوان، یکی از آنها را در جاده قزوین- رشت، یکی را داخل انباری خانه پدری‌اش دفن کرده و مابقی را گویا در رودخانه‌ای حوالی سیاهکل رها کرده است.

تمام اجساد کشف شده‌اند؟

6جسد کشف شده و هفتمین جسد هم چون قاتل اقرار کرده که آن را در رودخانه‌ای در سیاهکل رها کرده مأموران راهی آنجا شدند و بخشی از جسد را کشف کردند و تلاش برای پیدا کردن بقایای آن ادامه دارد.

در جریان بازجویی‌ها شخصیت قاتل را چطور دیدید؟

قاتل مردی آرام و خونسرد است.

درباره انگیزه‌اش از قتل‌ها چه گفته است؟

انتقام از زنان. خودش می‌گوید پس از جدایی از همسر اولش، آتش کینه از زنان در دلش روشن شده است.

چرا از همسر اولش جدا شده؟

او از همسر اولش یک دختر 10ساله دارد و در بررسی‌ها مشخص شده که همسر اول او زن بسیار موجهی بوده و آنها به‌خاطر رفتارهای عجیب فرزادجدا شده بودند. حضانت فرزندشان نیز به مادر سپرده شده بود. فرزاد حدود 5سال پیش با زن دیگری که معتاد Addicted به شیشه بوده به‌صورت موقت ازدواج کرده و در تحقیقات مشخص شده که این زن راز جنایات‌ شوهرش را می‌دانسته و با او در فریب آنها همدست بوده است.

خانواده قاتل چگونه‌اند؟

او 4برادر و 3خواهر دارد. پدرش کشاورز است و خانواده بسیار موجهی دارند.

شغل قاتل چه بوده؟

او با پراید نوک مدادی‌اش مسافرکشی می‌کرده. پیش از این در بندرعباس آَشپز بوده و مدتی هم در روستای خودشان کارگاه چوب فروشی داشته است.

روستا در شوک

این روزها در روستای خشک اسطلخ زیباکنار، همه جا صحبت از قتل‌های سریالی فرزاد است. یکی از اهالی گفت: همه ما شوکه شده‌ایم. راستش وقتی خبر دستگیری فرزاد پخش شد، اولش فکر می‌کردیم شایعه است. حتی وقتی پلیس به روستا آمد و با حفاری انباری پدر فرزاد، جسد یک زن را بیرون کشید، باز هم گفتیم که او فقط همین یک زن را به قتل رسانده است و حالا همه از اینکه او به قتل 7زن اعتراف کرده، شوکه شده‌اند.

او ادامه می‌دهد: من، فرزاد و خانواده‌اش را از سال‌ها پیش می‌شناسم. خانواده‌اش  کاملا موجه و خوشنام هستند و کسی از آنها بدی ندیده است. در بین آنها فقط فرزاد بود که از بچگی کمی شرارت می‌کرد. البته نه اینکه برای کسی مزاحمت ایجاد کند و با بقیه درگیر شود. اتفاقا او پسر مودبی بود اما گاهی دستش کج بود. خوب یادم هست هنوز در دوران نوجوانی بود که به خانه یکی از اهالی روستا دستبرد زد.

ای‌کاش در آن زمان خانواده‌اش بیشتر مراقب کارها و رفتار او می‌شدند و تنبیه‌اش می‌کردند. فرزاد چند سال پیش با دختر یکی از اهالی محله‌های اطراف ازدواج کرد. دختر خوبی بود و پدر خانمش همه تلاشش را کرد تا زندگی‌اش را سر و سامان بدهد. حتی سرمایه در اختیارش قرار داد که کارگاه چوب‌بری و چوب‌فروشی راه بیندازد اما متأسفانه او اهل زندگی نبود.

همسرش زنی مهربان و بااخلاق بود اما مدتی که از زندگی مشترک‌شان گذشت نتوانست او را تحمل کند و طلاق گرفت. بعد از آن، فرزاد باز هم فرصت داشت که زندگی‌اش را سر و سامان بدهد اما نکرد. بعد هم شنیدم با زنی معتاد ازدواج کرده و دیگر کمتر او را در محل می‌دیدم. با شناختی که از او دارم، به جرأت می‌گویم که می‌توانست زندگی خوبی برای خودش دست و پا کند اما نخواست. حالا همه شوکه شده‌ایم. از همه بیشتر خانواده فرزاد شوکه هستند. آنها باورشان نمی‌شود که او دست به چنین جنایت‌هایی زده باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار حوادث رکنا را از دست ندهید:

اعتراف های هولناک آشپز قاتل هنگام کشف اجساد / خفاش شب گیلان از 7 قتل زن گفت+عکس و جزئیات

امیر با نقشه شیطانی المیرا را از شهرک غرب ربود و به شمال برد و ... / او می خواست پدر دختر را در برابر عمل انجام شده قرار دهد+عکس

وقتی وارد خانه شدم ایوب با دو دوستش و یک زن در حال عیاشی بودند / وقتی به خودم آمدم که شوهرم با یک دختر فرار کرد و ...

التماس کردم که نوعروسم ولی 3 جوان شیطان صفت هر بلایی خواستند در بیابان فردیس کرج سرم آوردند و ...+عکس

جزئیات اقدامات شیطانی قاتل سریالی 7 زن در گفتگو با رییس پلیس آگاهی گیلان / فرزاد مردی خونسرد است و ...

فرار خنده دار یک دزد از دست پلیس در خیابان+ فیلم

این مرد کارمندان بانک را به خانه می برد و... / او را می شناسید+ عکس

بلای وحشتناکی که یک جوان بر سر ملکه زیبایی ایتالیا آورد+ عکس

گریه های یک نوزادی که زنده به گور شده بود راز شیطانی مادرش را لو داد+عکس

قاتل پلیس ساختمان 800 میلیون تومان داد تا به دار آویخته نشود+عکس

بلای شیطانی که سر دختر جوان در کارگاه آمد

 

 

کدخبر: 259230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟