باند شرور 17 ساله ها / اگر از این 4 پسر خشن شکایت دارید به پلیس تهران مراجعه کنید +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت ده و سی دقیقه روز 27 فروردین ماه امسال ماموران کلانتری 163 ولنجک در حال گشت زنی در اتوبان نیایش - تقاطع چمران بودند که به 4 جوان سوار بر خودروی پراید با شماره انتظامی ایران 66/*** د 97  مشکوک شدند.

ماموران پس از توقف پراید در بازرسی ابتدایی از 4 جوان یک قمه، دو چاقوی 30 سانتی متری، یک رشته زنجیر ، چند گوشی موبایل، کارت های بانکی و مدارک شناسایی که برای افراد دیگر بود به دست آوردند.

 4 متهم به نام های فرهاد، کامران، سامان و حمید که 17 ساله هستند در همان ابتدا به سرقت هایشان اعتراف کردند و در این مرحله متهمان به دستور معاون ارجاع دادسرای ناحیه 29 تهران در اختیار ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

کارآگاهان با توجه به مدارک شناسایی سرقتی در دست 4 جوان موفق به شناسایی طعمه های دزدان شدند و زمانیکه آنها در برابر سارقان خشن قرار گرفتند مشخص شد که این 4 نوجوان با شیوه تهدید چاقو و ضرب و جرح اقدام به زورگیری از طعمه هایشان کرده اند.

در این مرحله مردی 60 ساله وقتی در برابر دزدان قرار گرفت موفق به شناسایی آنها شد و گفت: ساعت 8  روز 27 فروردین ماه امسال از پل مدیریت به سمت خیابان مطهری، سوار بر خودروی پراید با 4 سرنشین جوان شدم.

وی افزود: 3 جوان در صندلی عقب نشسته بودند و من که فکر می کردم آنها نیز مسافر هستند در صندلی جلو نشستم اما هنوز لحظاتی نگذشته بود که 3 جوان به سمت من حمله کردند و یکی از آنها چاقویی زیر گلویم گذاشت.

این مرد ادامه داد: در حالیکه آنها کم سن و سال بودند اما بسیار خشن رفتار می کردند که در ادامه 2 نفر از آنها با وجود اینکه همدستشان چاقو را زیر گلویم فشار می داد گوشی موبایل،  2میلیون پول و کارت عابربانکم را گرفتند و با تهدید چاقو مجبور به دادن رمز کارتم شدم سپس مرا در اتوبان نیایش رها کردند و پا به فرار گذاشتند.

متهمان که بچه محل هستند و در منطقه قلعه حسن خان زندگی می کنند باتوجه به مدارک پلیسی که پیش روی شان قرار داشت به سرقت های گسترده شان در مناطق مختلف غرب و شمال غرب تهران بویژه در محدوده فرحزاد ، میدان کتابی ، نیایش و ... اعتراف کردند که با تجمیع پرونده های سرقت مشابه ، کارآگاهان موفق به شناسایی ده ها مالباخته ای شدند که متهمین اقدام به زورگیری از آنها کرده بوند.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ، با اعلام این خبر گفت :  با توجه به سن زیر 18 سال متهمین ، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و هر چهار متهم تحویل کانون اصلاح و تربیت شدند اما همچنان پرونده آنها جهت شناسایی دیگر شکات و مالباختگان ، در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در حال رسیدگی است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد و توسط چهار سرنشین جوان یک دستگاه پراید سفیدرنگ مورد زورگیری قرار گرفتند ، دعوت می شود تا جهت شناسایی تصاویر متهمین و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید صدر ( مسیر شرق به غرب ) – ابتدای خیابان شهید قلندری شمالی مراجعه کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

رکنا: باند 17 ساله ها

 

اخبار حوادث رکنا را از دست ندهید:

7 بار قصاص برای قاتل سریالی زنان گیلانی / گزارش و عکس از محل زندگی آشپز قاتل

کار کثیف مرد راننده با زن تنها / او با دوستانش هم تماس گرفت تا آن ها هم برای عمل شیطانی بیایند

دختر سیرجانی در اردوی مدرسه کشته شد

تنبیه وحشتناک عروس و دامادی که پنهانی با هم ازدواج کرده بودند+عکس

در پارکینگ التماس کرد تا او را نکشیم و ما هر چه خواستیم انجام داد حتی مُردن را!

زنم دیر کرده بود و تلفنش را جواب نمی داد تا اینکه آمد و گفت با خواستگار سابقم شام می خوردیم و ...

این زن راننده های منطقه شمیران را آزار داده است + عکس

او رگ گردن قربانی را در خیابان دهم برید / احمد پنهانی وارد خانه محمد شده بود و ... + عکس

3 نفر بودیم، من با آرزو ازدواج کردم و هومن هنوز به زنم علاقه داشت و ...+عکس

مردم به جای نجات راننده کامیون، بار مشروبات الکی را با خود بردند+ فیلم

جمیله به من نظر داشت / او با من کاری کرد که از خجالت مثل لبو سرخ شدم + عکس

دختر نوجوان روی کاناپه خوابیده بود، مرا که دید خشکش زد و من ...+ عکس

لحظه نفس گیر آتش نشانان برای نجات نوزاد از آتش سوزی آپارتمان + فیلم

کار نجاست بار مهرداد و دوستانش با یک دختر / التماس هاس سیما در باغ گم شد

وقتی با کلید وارد خانه مستاجرم شدم زنش را در وضعیت بدی دیدم و ...

قاتل خونسرد دوستش را تکه تکه کرد و در رودخانه اندخت +عکس

مشت سنگین به صورت زن جوان در خیابان + فیلم و عکس

گلوله در پیشانی دختر 15 ساله گیر کرد+فیلم و عکس (+16)

کثیف ترین قاتلان تهرانی محاکمه شدند / سیانور را به جای قرص خواب به مهندس دادیم و او دیگر التماس نکرد!+عکس

اقدام بی شرمانه شوهر دخترم در مراسم چهلم همسرم آبرویم را برد

 

 

کدخبر: 259648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟