پیشنهاد بی‌شرمانه آقای میلیاردر به بازیگر مشهور زن / شوهر این ستاره سینما شکایت کرده است+عکس

به گزاش گروه حوادث رکنا، حالا هفته پیش گریس سانتو هنرپیشه و مدل ۲۴ ساله برزیلی ساکن لس‌انجلس همراه شوهرش شکایت کرده که آقای کاتز دو سال پیش در هاوایی به او یک پیشنهاد چند میلیون دلاری کرده و به او قول داده تا اگر با این پیشنهاد موافقت کند، مسیر درخشش او در هالیوود فراهم می‌شود.

اگرچه او آن زمان این پیشنهاد را رد کرد، اما مدتی بعد دوباره با او در یک هتل دیدار کرد و آقای میلیاردر دوباره پیشنهاد خود را تکرار کرد.

این پیشنهاد چه بود؟ چه کسی زمینه‌ی آشنایی این دو را فراهم کرد؟ خانم سانتو قرار بوده در ازای این پیشنهاد چند میلیونی چکار کند؟ چرا او و شوهرش حالا پس از دو سال شکایت کرده‌اند؟

داستان این شکایت حالا در راس خبرهای عالم سینما Cinema و ورزش Sport است .

اگر شما هم یکی از میلیون‌ها بیننده سریال مشهور Jane The Virgin باشید، حتما گریس سانتو را می‌شناسید؛ او یک مدل برزیلی است که این روزها به دلیل یک افشاگری علیه داریل کاتز، میلیاردر کانادایی، سوژه خبری رسانه‌های آمریکا و کاناداست.

سانتو این مرد را متهم کرده که در ازای داشتن رابطه جنسی، میلیون‌ها دلار پول و بازی در یک فیلم را به او وعده داده است؛ مردی که یکی از مالکان لیگ ملی هاکی NHL است و از سرمایه‌گذاران اصلی شرکت تولید فیلم سیلور پیکچرز به شمار می‌رود.

این مدل برزیلی ادعا می‌کند دو بار فریب خورده و به اتاق داریل کاتز در هتل رفته است.

با آقای کاتز بیشتر آشنا شوید

کاتز یک میلیاردر کانادایی و صاحب تیم Edmonton Oilers است که به گریس، وعده کمک و یافتن نقش می‌دهد. سانتو می‌گوید اگرچه در ابتدا پیشنهاد کاتز را با تحقیر رد می‌کرد، اما بعدها دو وجه به مبلغ کلی 35000 دلار دریافت کرد. او در مصاحبه ای گفت که چنین رفتارهایی در هالیوود معمول است.

اینها در هالیوود معمول است

سانتو به ورایتی می‌گوید: «این موضوع بسیار عادی است اما بسیاری از زنان و دختران از افشا کردن آن هراس دارند. احساس می‌کنم افشاگری من به دختران بسیاری که راهی مانند راه من می‌روند، شجاعت خواهد داد و منبع الهامی برای آنها خواهد بود».

این اتهامات به تازگی در یک دادخواهی هتک حرمت در نیویورک و توسط همسر سانتو (آر. جی. سیپریانی)، علیه یک شرکت مشاوره‌‌ی بحران که به عنوان نماینده کاتز استخدام شده بود، مطرح شد. سیپریانی، قمارباز حرفه‌‌ای و خبرچین FBI است. او ادعا می‌کند که رئیس یک شرکت که وظیفه‌اش حمایت از اعتبار و آبروی کاتز است، شهرت او را لکه‌دار کرده تا خبری راجع به کاتز در روزنامه نیویورک پست را بی‌تأثیر کند.

وکیل مدافع کاتز، سیپریانی و سانتو را به تلاش برای اخاذی کردن و گرفتن حق السکوتی به مبلغ سه میلیون دلار از کاتز متهم کرده است. کاتز منکر ملاقات با سانتو نیست؛ اما مدعی شده است که برخی از عناصر داستان او بد تعبیر شده‌اند.

رد پای یک شرکت اسرارآمیز

این دادخواهی همچنین نقش شرکت‌های مشاوره‌‌‌ی بحران را مورد توجه قرار می‌دهد؛ شرکت‌هایی که معمولا برای پنهان کردن داستان‌های مخرب افراد ثروتمند استخدام می‌شوند. سیپریانی خود را به عنوان یک منبع قدیمی قابل اعتماد برای نیویورک پست معرفی می‌کند. او در این دادخواست شرکتی به نام G.F. Bunting & Co. را متهم می‌کند که با زدن اتهام اخاذی به او، به رابطه‌ او با ادیتور نیویورک پست آسیب زده است. البته سیپریانی اتهام اخاذی را رد می‌کند. پست در نهایت خبری راجع به کاتز ننوشت.

اولین ملاقات در هاوایی

این ماجرا در نوامبر سال ۲۰۱۵ شروع می‌شود؛ زمانی که سانتو برای شرکت در عکاسی مجله Viva Glam به هاوایی پرواز کرد. او در آنجا با یک مدیر کانادایی به نام مایکل جلمون آشنا شد و مایکل پیشنهاد داد که سانتو با پسر عموی او (داریل کاتز) آشنا شود. براساس یک اظهارنامه دستی که همراه با دادخواهی نوشته شد، سانتو با این وعده که کاتز می‌تواند در کار به او کمک کند، به سوئیت او در هتل Four Seasons دعوت شد.

سانتو می‌گوید: «کاتز گفت می‌تواند به من نقش بزرگی بدهد که زندگیم را تغییر دهد. او سپس موضوع گفتگو را عوض کرد و گفت به من پول نیز می‌دهد».

بنا بر اظهارات سانتو، کاتز به او گفته است: «راجع به میلیون‌ها دلار صحبت می‌کنم… این مبلغ به تو و خانواده‌ات کمک می‌کند. پس بیشتر از این با من بحث نکن».

سانتو از کاتز پرسید که در مقابل باید چه کند و در جواب شنید: « من به دنبال همراهی و البته رابطه جنسی هستم».

سانتو این پیشنهاد را رد کرد و بیرون رفت. او روز بعد، نامه‌ای به مدیر عامل شرکت Viva Glam نوشت و ماجرا را بازگو کرد: « به من پیشنهاد پول داد… آسیبی ندیدم… شما باید وارد بازی شوید». او همچنین اظهار کرد که کاتز ظاهرا مست بود.

پسرعمویم ترجیح می‌دهد با تو باشد

پس از آن، سانتو اظهار کرد که جلمون بابت این موضوع پوزش خواست و پس از بازگشت او به لس آنجلس، جلمون همچنان به ارسال پیام به او ادامه داد. در یک پیام، جلمون قصد داشت ملاقات دیگری را با کاتز ترتیب دهد. سانتو سعی کرد با ارسال تصویری از یک مدل دیگر مکزیکی، جلمون را از این تصمیم منصرف کند.

جلمون می‌گوید: «کم نیستند مدل‌های فوق‌العاده‌ای که می‌خواهند با پسرعموی من باشند؛ اما او بسیار مشکل‌پسند است و این مدل با معیارهای او همخوانی ندارد. او تو را ترجیح می‌دهد».

کاتز همچنین چندین پیامک برای سانتو ارسال کرده و در آنها خود را «پدرخوانده افسانه‌ای» او معرفی کرد. موضوع به پول تغییر کرد و سانتو پیشنهاد داد که او به خیریه کمک کند.

کاتز می‌گوید: «از آنجایی که ما یکدیگر را می‌شناسیم، ترجیح می‌دهم این پول را به تو بدهم. تصمیم گرفتن راجع به اینکه با این پول چه کنی به خودت مربوط است».

سانتو با ملاقات دیگر با کاتز در هتل Peninsula در Beverly Hills موافقت کرد. او برای کاتز نوشت: «از اینکه تمایل دارید به من کمک کنید تا روابطی ایجاد کنم که به طور چشمگیر به زندگی حرفه‌ای من در آینده کمک کند، بسیار سپاسگزارم». کاتز در پاسخ نوشت: « خواهش می‌کنم».

ملاقات دوم در ازای بیست هزار دلار

کاتز پیشنهاد داد تا مبلغ ۲۰۰۰۰ دلار به او بدهد. جلمون کمی پیش از ملاقات آن را به حساب سانتو واریز کرد. سانتو در اظهارنامه خود این پرداخت را «ژست حسن‌نیت» توصیف کرد.

سانتو با ارسال پیامکی از جلمون درخواست کرد که قرار ملاقاتی با جوئل سیلور (رئیس Silver Pictures) و یا یکی از مدیران انتخاب بازیگر شرکت خود ترتیب دهد تا بتواند در یکی از پروژه‌های فیلمی یا تلویزیونی او وارد شود. جلمون پاسخ داد که زمان کافی وجود ندارد؛ اما او پروسه را شروع خواهد کرد.

سیلور پیکچرز به تازگی امتیاز «شرلوک هلمز»، «بچه‌های خوب» و فیلم در دست ساخت «Suburbicon» به کارگردانی جورج کلونی و بازی درخشان مت دیمون را تولید کرده است.

آقای محترم! من روسپی نیستم

سانتو در اظهارنامه خود می‌گوید، جلمون به او اطمینان داده بود که کاتز دیگر به او پیشنهاد رابطه جنسی نخواهد داد. اما پس از ۳۰ دقیقه گفتگو راجع به مسئله کاری، کاتز مجددا به او پیشنهاد پول در ازای رابطه جنسی داد. سانتو باز هم این پیشنهاد را رد کرد و به او گفت « من یک روسپی نیستم» و سپس آنجا را ترک کرد.

سانتو می‌گوید: «او از من خواست در ازای حقوق روزانه ۲۰ هزار دلار، در ماه پنج تا شش روز در کنار او باشم.»

با این حال، سانتو همچنان این رابطه را حفظ کرد و اندکی پس از جلسه ملاقات در پیامکی نوشت: «سلام. امکان دارد با یکدیگر شام بخوریم و بیشتر معاشرت کنیم؟ تو مرد دوست داشتنی و مهربانی هستی. بابت مهربانیت بسیار متشکرم».

سانتو به مدت چند ماه گهگاهی به او پیامک می‌زد. بنابر گفته سانتو، جلمون ۱۵۰۰۰ دلار دیگر برای او ارسال کرد و ملاقات دیگری را در مارچ ۲۰۱۶ در هتل Montage در محله Beverly Hills خواستار شد. سانتو اظهار کرد که به این ملاقات نرفته است.

او همچنین گفت که جلمون با او تماس گرفت و زمانی که صحبت از کاتز و ملاقات‌های‌شان شد، او را تهدید کرد. این تماس ضبط شده است. جلمون در این مکالمه به سانتو می‌گوید افراد کاتز می‌توانند کاری کنند که «تو دیگر هرگز در هالیوود فعالیت نکنی».

دعوای حقوقی بالا می‌گیرد

بعد از آن سیپریانی (همسر سانتو) وارد ماجرا شد و وکیل مدافع هر دو طرف فراخوانده شدند تا مشکل را به نحوی رفع کنند. سیپریانی یکی از خبرچینان مهم تحقیقات فدرالی در موضوعات قاچاق Contraband مواد مخدر Drugs و قمار غیرقانونی بود.

او در سال ۲۰۰۶ به تقلب Cheat در بیمه اعتراف کرد و در لیست سیاه کازینوها قرار گرفت. دوستان سابقش، به دلیل بدهی ناشی از قمار، او را به مرگ تهدید کردند. پس از آن بود که سیپریانی به سراغ مقامات رفت و به پرونده‌ای که منجر به متهم شدن ۲۲ نفر از جمله یک بازیکن سابق فوتبال آمریایی USC بود، کمک کرد.

بر اساس نامه‌ای که وکیل کاتز تنظیم کرد، سیپریانی تهدید کرد که به‌طور علنی اتهامات دروغین به کاتز خواهد زد مگر آنکه کاتز سه میلیون دلار به او بپردازد. بر اساس مکالماتی که بین آنها صورت گرفت جلمون پیشنهاد داد ملاقات‌ها را تسهیل کرده تا به این ترتیب به کار حرفه‌ای سانتو کمک شود. سانتو گفت به او یک قرارداد پیشنهاد شد تا ساکت بماند. اما او این پیشنهاد را رد کرد و مذاکرات ناتمام ماند.

سپس سیپریانی و سانتو با این اتهام که کاتز از مجله خود برای فریب زنان جوان و درخواست روسپیگری از آنها استفاده می‌کرده است، به اداره پلیس Police هاوایی رفتند. این اظهارنامه دست‌نویس به کارآگاهان هاوایی فرستاده شد و سیپریانی همچنین موضوع را به نیویورک پست اطلاع داد. پرونده هاوایی بدون ثبت هیچگونه اتهامی بسته شد.

آیا همه این دعواها به‌خاطر پول است؟

بر اساس دادخواهی سیپریانی، کاتز شرکت G.F. Bunting & Co. را استخدام کرد تا عواقب این مسئله را کنترل کند. تخصص این شرکت، محافظت از خوش‌نامی و اعتبار افراد مشهور است. سیپریانی مدعی است که بانتینگ به سردبیر تجاری روزنامه پست گفته که او قصد داشته از کاتز اخاذی کند.

سانتو در مصاحبه این ادعاها را رد کرد.

او می‌گوید: «دیگر چه می‌خواهند بگویند؟ موضوع پول نیست. موضوع من هستم که به عنوان نماینده زنان دیگر ایستاده‌ام».

این دادخواهی به ویدیویی در یوتیوب اشاره می‌کند که در آن بانتینگ در مورد ارتباطات بحرانی صحبت می‌کند.

بانتینگ در این ویدیو می‌گوید: «تلفن ما معمولا زمانی زنگ می‌خورد که خانه کاملا میان شعله‌های آتش فرو رفته است. اغلب اوقات شخصی با موقعیت بسیار بالا وجود خواهد داشت؛ یک مدیر ارشد که در نوعی تخلف دست دارد و یا چیزی که فرد نباید در آن درگیر شود. اینجاست که آنها برای کمک گرفتن به ما روی می‌آورند».

این شکایت همچنین به یک دادخواهی علیه، آرت برایلز، مربی سابق تیم فوتبال آمریکایی Baylor University اشاره دارد. برایلز سال گذشته به دنبال اتهام یک تجاوز Rape جنسی اخراج شد و سپس از دانشگاه شکایت کرد. در این شکایت، برایلز، شرکت Bunting را متهم کرد که به نیابت از دانشگاه برایلز، او را در این رسوایی سرزنش کرده و از مسئولیت خود منحرف شده است. به نقل از این دادخواهی: «شرکت بانتینگ به دستکاری‌های بی‌رحمانه رسانه‌ایش معروف است.»

شرکت بانتینگ از پاسخ دادن به دادخواهی سیپریانی امتناع کرد. دنیس روچ، وکیل کاتز، بیانیه زیر را تنظیم کرد:

« رابرت جی. سیپریانی بزهکار محکوم‌شده‌ای است که آقای کاتز و خانواده‌اش را به مدت بیش از یک سال تهدید می‌کرده است. ادعاهای مطرح شده در شکایت علیه آقای بانتینگ و شرکت او و اظهارات صورت گرفته در مورد آقای کاتز در آن پرونده، دروغ، از روی عناد و بی‌ارزش هستند. به‌علاوه، مانند روز روشن است که این به اصطلاح شکایت تنها به عنوان طعمه‌ای برای رسانه و به عنوان بخشی از تلاش مداوم سیپریانی برای آزار رساندن، بی‌آبرو ساختن و احتمالا اخاذی کردن از آقای کاتز است. چرا که سیپریانی این کار را با دیگر افراد سرشناس نیز انجام داده است. ورایتی وقتی اجازه داد صفحاتش به این شیوه پر شوند، به خود و خوانندگانش صدمه زد».

سیپریانی در پاسخ گفت: «این شکایت، خود گویای همه چیز است. آقای روچ به راحتی تلاش می‌کند از موضوع اصلی طفره برود؛ اینکه شرکت بانتینگ در سرویس دادن به کسانی که در تجاوز به زنان همدست هستند، سابقه طولانی دارد. اگر به تاریخچه شرکت بانتینگ در Occidental College، ایالت فلوریدا و به تازگی در دانشگاه بیلور که در آنجا مارک هارد (مدیر عامل شرکت اوراکل) بانتینگ را وارد عمل کرد نگاهی بیاندازید، می‌بینید که بانتینگ مشتریان خود را در موقعیت‌های بسیار بدتر از آنچه آنها در ابتدا بودند رها می‌کند».

داریل کاتزمتولد ۳۱ می ۱۹۶۱ (۵۵ ساله) – ادمونتونهمسر او خانم Renee Gouin استدارای پنج و نیم میلیارد دلار ثروتخرید تیم هاکی Oilers به قیمت ۲۰۰ میلیون دلارخانه او با مساحت ۲۳۰۰ متر مربع و قیمت ۱۳ میلیون دلار گران‌ترین خانه ادمونتون است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار حوادث رکنا را از دست ندهید:

در ماشین من و زن جوان تنها بودیم، وسوسه شدم و او را به جاده فرعی نزدیک ورامین بردم و به زور ...

افسانه دوست صمیمی ام شوهرم را در دوران نامزدی از من گرفت!

اماراتی ها مدعی شدند / این سرباز در درگیری قایق ایرانی با اماراتی ها کشته شد+عکس

راز ارتباط شیطانی دروازه بان لیگ برتری با دختر جوان

سقوط مرگبار 2 دختر دانشجو با 206 داخل رودخانه سفید رود

6 سال عقد بودیم، چند روز بعد از ازدواج عروس خانم گفت به مردی دیگر علاقه دارد و ...

مردی مزاحم زنش را در خیابان کشت+ فیلم لحظه قتل

کتک کاری زن و شوهر جوان به خاطر قطع شدن اینترنت خانه

2 پسر جوان قربانی ارتباط شیطانی دختر جوان در خانه مجردی

2 قاتل شیطان صفت اعدام شدند+عکس

مربی شیطان صفت فوتبال پسر 10 ساله را به ویلای خود برد و ...+ عکس

آزار زن جوان در ارابه شیطانی مرد افغان در ورامین+ عکس

این زندانی از تشنگی مُرد!

مرگ تلخ تازه عروس وداماد

دزدی که خودش غافلگیر شد! + فیلم

 

 

 

 

 

کدخبر: 259792 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟