یک تیم هکری موفق شدند با نفوذ به اکانت توییتر اعضای گروهک تروریستی داعش، 250 اکانت آنها را هک کنند و در آن تصاویر غیراخلاقی و مستهجن قرار دهد. این گروه هکری که به نام waunchalaGhast معروف است کارش را از 18 ماه پیش شروع کرد و هدفش فقط گروهک‌ها و سازمان‌های تروریستی است. سرتیم این گروه هکری می‌گوید در این مدت پیغام‌های تهدیدآمیز زیادی از سوی داعش ISIS دریافت کرده است؛ پیام‌هایی مثل "سر از تن‌تان جدا می‌کنیم" یا "می‌کُشیم‌تان". اولین اقدام این گروه هکری پس از حادثه Incident تروریستی در باشگاه شبانه اورلاندو بود که تصاویر مستهجن را چایگزین عکس پروفایل داعشی‌ها کردند.

سرتیم این گروه به خبرنگار CNN گفته است "تصاویر و نوشته‌های تهدیدآمیز زیادی دریافت کردم. این خوب است چون باعث می‌شود آنها روی ما متمرکز شوند و به کارهای دیگرشان نرسند. ما وارد اکانت آنها می‌شویم و تصاویر مستهجن در آن قرار می‌دهیم چون می‌دانیم که این کار آنها را آزار می‌دهد".

این هکر ادعا می‌کند هک هر اکانت داعش فقط 60 ثانیه طول می‌کشد چون مهارت آنها در این گونه کارها با اندازه یک کودک 10 ساله است. وی همچنین یک نکته را یادآورشد؛ "باید بگویم هدف ما از این کار مسلمان‌ها نیستند. ما فقط با گروهک تروریستی داعش سروکار داریم. بسیاری از اعضای گروه ما مسلمان هستند. ما به تمامی مذاهبی که طرفدار صلح هستند احترام می‌گذاریم".برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 259891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟