به گزارش رکنا، سرهنگ سیدمجتبی اشرفی رئیس پلیس Police شهرستان شاهرود درتشریح این خبرگفت: پس از وقوع چند سرقت Stealing مغازه در شهرهای بسطام و شاهرود ماموران آگاهی بخش بسطام به سرنخ هایی از حضور دو فرد میانسال درمحل های سرقت دست یافتند.
این مقام انتظامی افزود: بعد از اقدامات فنی و پلیسی و کار علمی درنهایت ماموران رد پای دو سارق سابقه دار اهل و ساکن یکی از شهرستان های استان گلستان را یافته و پس از تکمیل تحقیقات و اخذ نیابت قضائی به شهرستان مذکور عزیمت و سارق ۴۰ساله را قبل از هرگونه اقدام به فرار Escape درعملیاتی ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر کردند.
رئیس پلیس شهرستان شاهرود به انتقال متهم به آگاهی بسطام اشاره داشت و گفت: متهم که درابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی می شد، پس از رویارویی با ادله غیر قابل انکار پلیس لب یه اعتراف گشوده و پرده از ۱۳ فقره سرقت از مغازه های شاهرود و بسطام اعتراف کرد.
وی درخصوص سوابق این سارق سابقه دار گفت: وی اعتیاد شدید به موادمخدر صنعتی داشته و ده ها فقره سرقت و چندین سال حبس را در پرونده خود دارد و از چند روز قبل باهمکاری یکی از دوستانش درشاهرود و بسطام از شش واحد موبایل فروشی و هفت واحد صنفی دیگر مقادیرقابل توجهی اجناس و گوشی های تلفن همراه را سرقت کرده است.
اشرفی با اشاره به کشف چند تلفن همراه از نامبرده گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی گوشی تلفن همراه و یک جلد شناسنامه جعلی متعلق به همسر موقت وی که نامبرده نیز به مواد مخدر Drugs صنعتی اعتیاد داشته و اجناس سرقتی رانیز بفروش می رسانده کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی با اشاره به شیوه و شگرد این سارق سابقه دار گفت: وی درکمتر از پنج ثانیه درهای سکوریت مغازه ها را باز و اقدام به سرقت می کرد و درخصوص درهای کرکره ای اتوماتیک نیز باتوجه به عدم نصب قفل آویز توسط مغازه داران با یک دیلم درب را باز می کرده است.
وی در پایان از کشف ۱۳ فقره سرقت از این سارق حرفه ای با مبلغ بالغ بر یک میلیارد ریال خبرداد و از عموم شهروندان علی الخصوص مالکان صنوف خواست بارعایت اصول حفاظتی و ایمنی سارقان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار حوادث رکنا را از دست ندهید:

پیشنهاد بی‌شرمانه آقای میلیاردر به بازیگر مشهور زن / شوهر این ستاره سینما شکایت کرده است+عکس

احمدی نژاد همه را در مشهد بوسید! +فیلم

علی کریمی سیاه پوش شد +عکس

اعدام اصغر قاتل اولین قاتل زنجیره ای ایران/این مرد کودکان را پس از آزار می کشت +عکس قدیمی

دوئل مرگبار 2 اوباش در لنگرود/قاتل فراری است

سرنوشت شوم 2 دختر دانشجو در حاشیه رودخانه سفید رود

وقتی متوجه ارتباط پنهانی زنم شدم او به من اعتراف کرد که با یک مرد رفت و آمد دارد ولی حالا...

وکیل شوهرم وقتی مرا دید پیشنهاد شرم آوری را به او داد

چشم بسته عاشق قیافه سعید شدم و نفرین مادرم روسیاهم کرد

چند قصاب در آبادان به خاطر فروش گوسفند و بز مشکوک تحت تعقیب قرار گرفتند

پسر جوان به مادرش هم رحم نکرد و...

خودکشی عجیب زن جوان در آبادان

این مرد 3 بار طناب دار را دور گردنش انداختند اما اعدام نشد!

فیلم لحظه توفان در فرودگاه مهرآباد تهران

راننده زن با خودرو وارد سوپرمارکت شد! +فیلم و عکس

 

کدخبر: 259926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟