به گزارش رکنا، رضا صفری کارشناس فوریت های پزشکی 115 شهرستان کامیاران در این باره گفت: با تلاش زیاد مردم محلی و نیروهای هلال احمر، این کودک ساعت 9 و نیم صبح امروز پیدا شد.
کارشناس فوریت های پزشکی 115 شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه در لحظه پیدا شدن این کودک هیچگونه علایم حیاتی در او وجود نداشت افزود: با این وجود نیروهای 115 با یک ساعت و نیم عملیات احیا قلبی ریوی سعی در برگشت او به زندگی کردند که متاسفانه بی نتیجه بود.
به گفته وی این کودک به بیمارستان منتقل و پزشکان بیمارستان فوت او را در ساعت 11صبح سه شنبه تایید و اعلام کردند.
بر اساس اظهارات مردم محلی، خانواده این کودک در شهرستان کامیاران زندگی می کنند و وی عصر دیروز به همراه پدرش برای سرکشی از مزارع کشاورزی به روستای میسوراب رفته بود.
عصر دیروز با شروع باران در منطقه، پدرش مجبور می شود او را در ماشین تنها بگذارد و خود فاصله ای طولانی را برای رسیدن به مزرعه اش بپیماید.
پدر این کودک با برگشتن از مزرعه متوجه غیبت او شده و با کمک خواستن از مردم محلی و هلال احمر تمام شب گذشته را در تجسس او بودند.
متاسفانه این گمشده با گذراند شبی سخت در زیر باران و سرما در صبح روز سه شنبه در یکی از دشت های این روستا در حالی که جانش را از دست داد بود پیدا شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 259964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟