چند روز قبل مردی میانسال به مأموران پلیس فتای مشهد خبر داد در دام زنی فریبکار گرفتار شده است. او توضیح داد: مدتی قبل همسرم فوت شد. در شبکه اجتماعی با زنی آشنا شدم که گفت تنهاست و قصد ازدواج دارد. من هم که تنها بودم تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم. مدتی که از رابطه‌مان گذشت از من خواست عکس‌های خصوصی‌ام را به او بدهم که قبول کردم. بعد از آن بود که رفتارش عوض شد و گفت اگر 200 میلیون تومان به او ندهم عکس‌ها را منتشر می‌کند. من هم تصمیم به شکایت گرفتم.

با اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس گذاشت مأموران موفق شدند زن 29 ساله‌ای را شناسایی و بازداشت کنند. او در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت که طراح نقشه کسی نیست جز مستأجر شاکی که زنی 57 ساله است. او گفت: مدتی قبل بود که این زن من را فریب داد و خواست برای اخاذی از صاحبخانه‌اش این نقشه را اجرا کنم. قرار شد بعد از موفقیت در اجرای نقشه پول را بین خودمان تقسیم کنیم که گرفتار شدم.

بعد از آن بود که مستأجر شاکی هم بازداشت شد. او گفت:«سر مسائل مالى و یک سرى رفتارهاى سخت‌گیرانه با صاحبخانه به اختلاف خوردیم و در این دعوا علاوه بر پسرم که مصدوم شده‌بود من نیز از سوى صاحبخانه سیلى محکمى خوردم و براى گرفتن انتقام از وى اقدام به کشیدن نقشه‌اى براى به دام انداختن وى انجام دادم.»

سرهنگ جواد جهانشیرى، رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوى گفت: دو متهم با توجه به مستندات موجود و تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قضایى به دادسرا معرفى شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260006 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟