اعتراف یک دختر به قتل پسر عموی شاعر معروف / این دختر تهرانی جنون ندارد+عکس

ساعت 19 یکشنبه نخستین روز اسفند ماه امسال ماموران کلانتری 141 شهرک گلستان در جریان یک درگیری خونین دختر و پدری در خیابان سروستان یکم بلوار کاج قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 در محل حاضر شدند.

کارآگاهان با حضور در صحنه جرم Crime پی بردند که علیرضا 74 ساله از سوی دخترش شبنم 45 ساله هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به کام مرگ فرو رفته است.

ماموران در ادامه تحقیقات پی بردند که از ساعت 3 عصر صدای درگیری بین پدر و دختر را شنیده اند که پس از پایان این درگیری متوجه کشته شدن علیرضا به دست دخترش شده اند.

شبنم پس از دستگیری در اعترافاتش ادعا کرده که پدرش برای گرفتن پول به سمت او حمله کرده که در این درگیری با ضربات چاقو دست به قتل Murder پدرش زده است.

خبرنگار رکنا با حضور در محل جنایت Crime به سراغ یکی از شاهدان ماجرا رفت و همسایه خانه علیرضا گفت: علیرضا استاد دانشگاه و بازنشسته آموزش و پرورش بود و شبنم مدتی پیش از همسرش جدا شده بود و در طبقه سوم خانه پدری اش زندگی می کرد.

این مرد که یکی دوستان قربانی جنایت است افزود: درگیری به خاطر پول نبوده و اختلاف بین پدر و دختر خانوادگی بوده است که این جنایت رقم خورده است.

وی ادامه داد: از اهالی محل شنیدم که شبنم پدرش را در پارکینگ خانه به قتل رسانده و پس از قتل پا به فرار Escape گذاشته و با عمویش تماس گرفته و ادعا کرده که پدرش حال خوبی ندارد و از او خواسته تا به پدرش سر بزند که برادر علیرضا وقتی وارد خانه می شود با جسد غرق خون وی روبرو می شود و پس آن نیز شبنم خودش را تسلیم ماموران کرده است.

متهم با انتقال به اداره دهم پلیس Police آگاهی تهران مورد تحقیقات قرار گرفت و با اعتراف به قتل Murder پدرش گفت: مدت‌ها بود با هم اختلاف داشتیم. حتی دخالت‌های پدرم باعث جدایی من از شوهرم و دور شدن از بچه‌هایم شد. او حتی مادرم را کتک زده و از خانه بیرون انداخته بود. روز جنایت Crime از من می‌خواست به او پول بدهم. حاضر نبودم دیگر به او کمک مالی کنم، از سوی دیگر بیرون انداختن مادرم باعث شده بود از پدرم متنفر شوم. با هم دعوا کردیم و از شدت عصبانیت او را با ضربه‌های چاقو کشتم و بعد پشیمان شدم. آن لحظه به من جنون دست داد.

در حالی که شبنم مدعی بود شب جنایت دچار جنون شده است، با دستور بازپرس جنایی او برای مشخص شدن سلامت روانی‌اش به پزشکی قانونی منتقل شد.

با گذشت دو ماه از این جنایت، کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند شبنم دارای اختلال شخصیتی است اما این اختلال روانپزشکی در حد فقدان قوه تمییز و تشخیص نیست و حتی مدرکی در ارتباط با این که دارای بیماری روحی باشد ارائه نکرده است. او در شب جنایت می‌توانسته مسئول اعمال خود باشد و جنون ندارد.

با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله‌ای جدید شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟