شب بیدار شدم در اتاق دیگری سرو صدایی می آمد و نادر.../راز جسد سوخته مولوی چه بود؟!+عکس زن و 2مرد قاتل

 ساعت 4 صبح ششم اسفندماه سال 92 وقوع یک  آتش سوزی در خیابان ری به کلانتری 116 مولوی اعلام شد ؛ با اطفای حریق توسط مأمورین آتش نشانی و در بررسی داخل خودرو ، مأمورین با جسد سوخته متعلق به یک مرد در صندلی عقب خودرو روبرو شدند که بلافاصله موضوع به قاضی کشیک دادسرای ناحیه 27 تهران و تیم بررسی صحنه اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل Murder پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

در شرایطی که به علت شدت سوختگی امکان شناسایی هویت جسد از روی پیکرشناسی وجود نداشت ، کارآگاهان اداره دهم در بررسی ارکان هویتی خودرو اطلاع پیدا کردند که خودرو از نوع پارس و متعلق به جوانی به نام نادر .ش  30  است که آنرا به صورت قولنامه ای خریده کرده است .

با شناسایی خانواده نادر و در تحقیقات بعمل آمده ، آنها در اظهاراتشان عنوان داشتند : " در 5  اسفندماه و پس از پایان مراسم عروسی متعلق به یکی از بستگان ، نادر از ما جدا شد و عنوان کرد که قصد دارد به منزل پسرعمه پدری اش به نام بابک40 ساله برود و پس از آن از ما جدا شد " .

با توجه به اظهارات خانوده مقتول ، تحقیقات از بابک در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت ؛ بابک در اظهاراتش با تأیید این موضوع که نادر به همراه آنها و پس از پایان عروسی به خانه شان آمده ، به کارآگاهان گفت : " نادر پس از پایان عروسی به خانه ما آمد ؛ قرار بود که آن شب در خانه ی ما بماند اما حدودا ساعت 2 بامداد  فرد ناشناسی با او تماس گرفت و نادر نیز بلافاصله پس از پایان مکالمه تلفنی از ما خداحافظ کرد ؛ دیگر اطلاعی از او نداشتیم تا اینکه از طریق خانواده اش در جریان مرگش قرار گرفتیم " .

در شرایطی که بنا بر تحقیقات پلیسی بعمل آمده هیچگونه دلیل و یا انگیزه ای جهت قتل نادر بدست نیامده بود ، بررسی اظهارات اعضای خانواده مقتول و بویژه بابک و خانواده اش به عنوان آخرین نفراتی که با مقتول بودند ، آغاز شد و سلسله تحقیقات پلیسی از آنها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت .

در شرایطی که نادر و همسرش در طول تحقیقات دو سال گذشته تأکید بر آن داشتند که به گفته آنها فردی ناشناس با مقتول تماس داشته ، اما کارآگاهان در بررسی دقیق اظهارات آنها اطمینان پیدا کردند که این زن و شوهر در حال مخفی نمودن واقعیت مرگ نادر هستند ؛ لذا برابر هماهنگی با بازپرس پرونده ، هر دو نفر آنها در مورخه 26/01/1396 دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .

سرانجام در ساعت 9 صبح چهارم اردیبهشت ماه امسال ، همسر بابک به نام "مریم . ش"  35 ساله لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت توسط همسرش اعتراف کرد .

مریم با اعتراف صریح به ارتکاب جنایت توسط همسرش ، عنوان داشت : "شب حادثه Incident برادرم بنام نیز قدرت . ش 45 ساله به صورت جداگانه به خانه ی ما آمده بود و قصد داشت تا فردای آنروز به شهرستان بازگردد ؛ زمانیکه همسرم مرتکب جنایت شد ، او نیز به همسرم کمک کرد تا جسد نادر از از خانه بیرون ببرند و آن شب کسی از حضور قدرت در خانه ما اطلاعی نداشت " .

با توجه به اعترافات مریم ، قدرت نیز بلافاصله در همان روز دستگیر و پس از انتقال به اداره دهم و مواجه حضوری با خواهرش ، اظهارات مریم را تأیید کرد .

بابک که پس از مواجه حضوری با همسر و  برادرزنش چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقات نداشت ، صراحتا به ارتکاب جنایت و کشتن Killing نادر اعتراف کرد .

بابک در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " پس از بازگشت از مراسم عروسی ، حدودا ساعت دوازده و نیم  نادر بهمراه قدرت داخل اتاق پذیرایی خوابیدند و من و همسرم ، بهمراه پسر 9 ساله مان داخل اتاق خودمان خوابیدیم ؛ حدودا ساعت 2 صبح بود که پسرم مرا از خواب بیدار و از من خواست تا او را به سرویس بهداشتی ببرم ؛ از اتاق خواب بیرون آمده بودم که ناگهان متوجه ی سر و صدای داخل دیگر اتاق خانه شدم . ابتدا تصور کردم که سارق آمده ؛ به آهستگی خودم را به داخل اتاق رساندم اما در کمال تعجب با نادر روبرو شدم که در حال سرقت Stealing طلاجات همسرم است . شنیده بودم که نادر درگیر مواد [ مخدر ] است اما باور نمی کردم . نادر زمانیکه همسرم طلاجاتش را داخل کمد دیواری گذاشته بود ، از محل دقیق آنها اطلاع پیدا کرده بود . بسیار عصبانی بودم ؛ با نادر درگیر شدم و در یک لحظه با طنابی که داخل اتاق بود او را خفه کردم ؛ [ پس از ارتکاب جنایت ] با کمک برادرزنم قدرت او را در صندلی عقب خودرو خودش قرار داده ، او را به خیابان ری منتقل و با بنزین داخل صندق عقب خودرو ، او و ماشین را باهم آتش زدم " .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به اعترافات صریح بدست آمده از متهمین پرونده ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و هر سه متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند " .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار حوادث رکنا را از دست ندهید:

از نگار خواستگاری کردم اما دوست صمیمی ام به او علاقه داشت / هیچ وقت آن صحنه شوم را در حمام فراموش نمی کنم

اعتراف یک دختر به قتل پسر عموی شاعر معروف / این دختر تهرانی جنون ندارد+عکس

جزئیات حادثه صبح امروز در متروی ترمینال جنوب + فیلم و عکس

گوجه فرنگی، دولت احمدی نژاد ، مقایسه قیمت ها و بقیه ماجرا+ فیلم 

در ماشین من و زن جوان تنها بودیم، وسوسه شدم و او را به جاده فرعی نزدیک ورامین بردم و به زور ...

افسانه دوست صمیمی ام شوهرم را در دوران نامزدی از من گرفت!

اماراتی ها مدعی شدند / این سرباز در درگیری قایق ایرانی با اماراتی ها کشته شد+عکس

راز ارتباط شیطانی دروازه بان لیگ برتری با دختر جوان

سقوط مرگبار 2 دختر دانشجو با 206 داخل رودخانه سفید رود

6 سال عقد بودیم، چند روز بعد از ازدواج عروس خانم گفت به مردی دیگر علاقه دارد و ...

قبل از بازی در فیلم 2 بار به اتاق میلیاردر کثیف در هتل رفتم و ...+عکس

مردی مزاحم زنش را در خیابان کشت+ فیلم لحظه قتل

کتک کاری زن و شوهر جوان به خاطر قطع شدن اینترنت خانه

2 پسر جوان قربانی ارتباط شیطانی دختر جوان در خانه مجردی

2 قاتل شیطان صفت اعدام شدند+عکس

مربی شیطان صفت فوتبال پسر 10 ساله را به ویلای خود برد و ...+ عکس

آزار زن جوان در ارابه شیطانی مرد افغان در ورامین+ عکس

این زندانی از تشنگی مُرد!

مرگ تلخ تازه عروس وداماد

دزدی که خودش غافلگیر شد! + فیلم


 

 

 

کدخبر: 260176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟