فاطمه پس کتک خوردن خودکشی کرد/ شوهر این زن به 30 ماه زندان محکوم شد+عکس

به گزارش حوادث رکنا، عصر بیست و هفتم خرداد 92 مردی با پلیس Police تماس گرفت و از مرگ همسرش خبر داد. این مرد 42 ساله به نام علی به پلیس گفت: همسرم با خوردن شربت متادون خودکشی کرده است. پلیس به خانه مورد نظر در محله خزانه تهران رفت و با جنازه زن 35ساله به نام فاطمه روبه رو شد. در حالی که جنازه به پزشکی قانونی منتقل شده بود مادر قربانی از دامادش شکایت کرد و گفت این مرد دخترش را قربانی اختلاف های خانوادگی کرده است. وقتی پزشکی قانونی علت مرگ را مسمومیت با شربت متادون اعلام کرد و آثار کبودی ناشی از ضرب و جرح را روی بدن قربانی تایید کرد علی پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده مادر قربانی گفت: دخترم و دامادم از همان ابتدای زندگی با هم اختلاف داشتند. به دنیا آمدن دختر و پسرشان هم اختلاف ها را کمتر نکرد. دامادم چندین بار دخترم را کتک زده و حتی دست او را با اتوی داغ سوزرانده بود. دخترم طلاق می خواست اما علی راضی به جدایی نوبد. من شک مدارم که داماد معتادم دخترم را کشته است. به هیمن خاطر برای او قصاص می خواهم.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: باور کنید من همسرم را نکشتم. فاطمه قبل از ازدواجمان هم دوبار سابقه خودکشی داشت که من بعد از ازدواج متوجه این ماجرا شدم. من و همسرم زندگی خوبی داشتیم اما از قتی که از کرج به تهران آمدیم و در نزدیکی خانه مادر فاطمه ساکن شدیم اختلاف های ما بیشتر شد. همسرم مدام حرف از طلاق می زد و به همین خاطر با هم درگیر بودیم.

وی ادامه داد: من که به مواد مخدر Drugs اعتیاد داشتم برای ترک شربت متاون مصرف می کردم. آخرین بار که با همسرم درگیر شدم خانه را ترک کردم اما وقتی به خانه برگشتم متوجه شدم همسرم شربت متاون را خورده است. من از او خواستم تا همراهم به بیمارستان بیاید اما قبول نکرد. به همین خاطر از پدر و مادرم کمک خواستم. پدر و مادرم هم نتوانستند فاطمه را راضی کنند تا نوشیدنی ضد شربت متاون بخورد. او می گفت از این زندگی خسته شده و می خواهد بمیرد تا به آرامش برسد.

این متهم گفت: من با اروژانس تماس رگفتم اما پزشک اروژانس گفت باید همسرم را به یک مرکز درمانی برسانم ولی چون فاطمه مقاومت کرد او را رها کردم و از خانه بیرون ر فتم اما وقتی به خانه برگشتم او مرده بود.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و علی را به خاطر نگهداری متاون در خانه به صورتی که در دسترش شخصی که سابقه خودکشی داشته قرار داده و همچنین به خاطر اینکه در رساندن وی به بیمارستان اهمال کرده است علی را به 30 ماه زندان Prison و پرداخت دیه محکوم کردند. حکم صادره دیروز در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟