این مرد کثیف همیشه بی سیم به همراه داشت + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قربان منصوری رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در تشریح این خبر گفت: در پی تحقیقات انجام شده مشخص شد که فردی در نیمه های شب با پوشیدن لباس فرم یکی از سازمان های نظامی و به دست گرفتن بی سیم تقلبی، اقدام به سرقت Stealing لوازم و قطعات خودرو و اخاذی از  شهروندان می کند و لوازم مسروقه را در مخفیگاه خود، حوالی خیابان هنگام پنهان می سازد که تیمی از مأموران کلانتری به محل اعزام و صحت تحقیقات انجام شده در خصوص حضور سارق و وجود اموال مسروقه در آن محل محرز شد. 
این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: نتیجه بررسی های صورت گرفته در اختیار مقام قضائی گذاشته شد و با دستور، مبنی بر دستگیری و بازرسی از مخفیگاه متهم، تیمی از عوامل کلانتری بلافاصله به آن محل اعزام شد. 
وی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی در یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه متهم شدند؛ ولی متهم با دیدن مأموران انتظامی از آنجا، متواری و ماموران موفق شدند او را بعد از تعقیب و گریزی دستگیر کنند. 
منصوری اذعان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد پنج دستگاه ضبط خودرو، چهار عدد باند، یک عدد آمپیلی، ساب باکس، سه دستگاه گوشی لمسی، کشف و ضبط شد. متهم به همراه اموال مکشوفه به کلانتری منتقل و در بازجویی اولیه به جرم Crime اقرار کرد. 
رئیس کلانتری 144 جوادیه افزود: در این خصوص پرونده ای تشکیل و متهم و به همراه اموال سرقتی کشف شده تحویل پایگاه چهارم آگاهی پلیس پایتخت شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟