به گزارش رکنا، سرهنگ حق پرست رئیس کلانتری 111 هفت چنار در تشریح این خبر گفت: چندی پیش یکی از شهروندان با تماس تلفنی با پلیس Police110 وقوع سرقت Stealing کیف دستی اش را از داخل خودرو خبر داد که سریعاً تیمی از عوامل کلانتری به محل اعزام شدند. 
این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: مالباخته با مراجعه به پلیس ادعا کرد که با خودروی خود در خیابان قزوین در حال تردد بوده که خانمی حدوداً 40 ساله دست بلند کرد و او را به عنوان مسافر سوار خودروی خود کرد. مسافتی طی نکرده بود که ناگهان خانم مسافر گفت: غذا نخوردم حالم خوب نیست و سپس به گفته مالباخته از حال رفت. به همین دلیل مالباخته مجبور شد در نزدیکی اغذیه فروشی ای نگه دارد تا برای او غذایی تهیه کند. وقتی برگشت، خانم 40 ساله داخل ماشین نبود و کیف چرمی ام که در صندلی عقب ماشین گذاشته بود با خود برده بود. 
وی خاطرنشان کرد: شناسایی متهم در دستور کار عوامل کلانتری قرار گرفت تا اینکه مجدداً مالباخته به کلانتری مراجعه و گفت که خانمی با وی تماس گرفته و در قبال دریافت مژدگانی، مدارک و مستندات او را به وی تحویل می دهد. از این رو ظن پلیس را برانگیخت که ممکن است این تماس سرنخی برای دستگیری سارق یا سارقان باشد که بلافاصله برنامه ریزی دقیق برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأمورن انتظامی قرار گرفت. 
حق پرست خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی طی یک عملیات پلیسی، موفق شدند سارق را دستگیر و در بازرسی از وسایل او، مدارک و مستندات مالباخته را کشف و ضبط کنند. 
رئیس کلانتری 111 هفت چنار اضافه کرد: در ابتدا متهم منکر انجام سرقت از داخل خودروی مالباخته بود ولی با توجه به دلایل موجود، چاره ای جز اقرار نداشت و در بازجویی های اولیه در اعترافات خود گفت: به همراه دو همدست خود داخل خودرویی در خیابان قزوین منتظر سوژه و انتخاب طعمه بودیم که خودروی بی ام و را دیدیم، سریع از خودور پیاده شدم و دست تکان دادم و داخل ماشین شدم و دیگر همدستانم هم پشت سر ما در حال حرکت بودند، که خودم را به مریضی زدم. پس از اینکه مالباخته داخل اغذیه فروشی شد، یکی از همدستانم کیف چرمی را از صندلی عقب ماشین برداشت و با هم متواری شدیم. همچنین متهم اقرار کرد: همدستانم قصد داشتند که مدارک مالباخته را پس از دستکاری برای آزادی Freedom مجرمان حرفه ای زندانی Prisonerاستفاده کنند که طی تماس تلفنی با مالباخته خواستار مژدگانی در قبال عودت آن ها شدم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

دختر بازیگر به خلوتگاه کارگردان معروف در شمال تهران رفت و ... / بیهوشم کرد و ...

انگیزه مرموز در قتل های سریالی گیلان+ عکس

آن شب سایه ای وارد اتاقم شد و مرا شکنجه شیطانی کرد / مرد شیطان صفت رد بیرجند اعدام شد

پیرمرد 97 ساله در اصفهان بی بی 73 ساله را به خانه خود برد

مرگ دلخراش دختربچه یک ساله به خاطر گرفتن عکس سلفی

اگر همسرم لباس‌ بهرام را می دید د بی‌شک همه چیز لو می‌رفت / لباس‌ها را در زیرزمین مخفی کردم و ...

مریم برای من بود و نمی توانستم او را در کنار شوهرش ببینم / آن روز در خانه من خوشگذروندیم و بعد ...

شب بیدار شدم در اتاق دیگر سرو صدایی می آمد و نادر.../راز شوم این زن و دو مرد چه بود؟+عکس

پایان شوم ارتباط شیطانی پسر مشهدی با دختر روستایی

بلایی که زن 40 ساله داخل BMW بر سر راننده جوان آورد / این زن بیهوش شد تا اینکه ...

ارتباط شیطانی زن شوهردار با میوه فروش 62 ساله لو رفت / در آخرین قرار شوم چه گذشت؟

شایان شبانه به من زنگ زد و گفت کار شوهرم تمام شد و ...

پایان حمله های 5 مرد نقابدار به مشتریان بانک در مرکز و غرب تهران / آخرین طعمه پلیس از آب درآمد

ندا را که هنوز عروسم نشده با زنان دیگر مقایسه می کنم و می خواهم جشن عروسی را بهم بزنم / او هیچ حس زنانه ای ندارد

زندگی مرموز و مجردی استاد دانشگاه در خانه باغ اجاره ای او را به دادگاه کشاند!

 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 260352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟