چندی قبل یکی از مسئولان بیمارستان مدنی کرج با پلیس Police تماس گرفت و از مرگ مشکوک پسری جوان و زخمی شدن پدر میانسال وی خبر داد. ماموران کلانتری با حضور در آنجا و تحقیقات اولیه متوجه شدند پسر جوان به دلیل اصابت ضربه‌های متعدد چاقو در خانه زخمی شده و بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرده و پدرش نیز زخمی و در بیمارستان بستری است.

ماموران موضوع این جنایت Crime را به قاضی Judge حسن علائی اصل ثمرین، کشیک قتل Murder دادسرای جنایی کرج اطلاع دادند و با دستور وی تحقیقات پلیسی آغاز شد. مرد میانسال ابتدا اظهاراتی ضد و نقیض مطرح کرد تا این که سرانجام لب به اعتراف گشود.

متهم به قتل به افسر تحقیق گفت: من و خانواده‌ام در طبقه چهارم خانه‌ای در محله حسن‌آباد کرج زندگی می‌کنیم. پسرم از شش سال قبل معتاد Addicted شد و شیشه مصرف می‌کرد. او اعتیادش را ترک نمی‌کرد و مدام من و اعضای خانواده را تهدید به مرگ و اذیت می‌کرد. هر بار که شیشه مصرف می‌کرد و دچار توهم می‌شد، به جان اعضای خانواده می‌افتاد.

پدر قاتل The Murderer افزود: شب حادثه Incident پسرم دوباره شیشه کشید و دچار توهم شد. او و پسر کوچک‌ترم در اتاق دیگری بودند و من و بقیه اعضای خانواده در اتاق دیگری در حال خوردن میوه بودیم. ناگهان صدای مشاجره دو پسرم را شنیدم. پسر معتادم با برادر کوچک‌ترش درگیر شد و مدام او را به مرگ تهدید می‌کرد.

وی ادامه داد: با شنیدن صدای درگیری، سراسیمه از اتاق بیرون آمدم. پسر کوچک‌ترم را نجات دادم و سعی کردم با حرف زدن پسر معتادم را آرام کنم که نشد. او با چاقو به سمتم حمله کرد و قصد جانم را داشت. در جریان درگیری دستم زخمی شد. هر کاری که انجام دادم او چاقو را رها نکرد. درگیریمان که بالا گرفت چاقو از دست او روی زمین افتاد. با برداشتن چاقو ابتدا یک ضربه به سمت پسرم انداختم که به او برخورد کرد و زخمی شد. دوباره درگیری‌مان بالا گرفت و سرانجام با همان چاقو ضربه‌های دیگر را به او زدم.

متهم به قتل گفت: آن‌قدر از دست پسرم ناراحت بودم که دیگر نمی‌فهمیدم چه می‌کنم. او غرق در خون کف اتاق افتاد. خودم نیز زخمی شده بودم. خانواده‌ام گریه می‌کردند و وحشت‌زده بودند. به اورژانس زنگ زدند و امدادگران که آمدند من و پسر زخمی‌ام را به بیمارستان منتقل کردند که او جانش را از دست داد.

مرد میانسال با اعتراف به قتل پسر معتادش، بازداشت شد و با صدور قرار قانونی برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260405 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟