به گزارش رکنا، سرهنگ ولی الله گنجیانمقدم رئیس پلیس Police آمل در تشریح جزیئات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع درگیری بین سه نوجوان در روستای اسکومحله امامزاده عبدالله آمل، عوامل فرماندهی انتظامی بخش امامزاده عبدالله سریعاً به محل حادثه Incident رفتند.
این مقام انتظامی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، سه نوجوان به دلیل اختلاف و مشاجرات در فضای مجازی با یکدیگر درگیر شدند که در این بین فردی به نام رضا از سوی فردی دیگر به نام علی با ضربات چاقو به شدت مصدوم و به قتل Murder رسید.
وی تصریح کرد: در پی فرار Escape قاتل The Murderer از صحنه جرم Crime و اختفا وی بلافاصله با هماهنگی قضائی و تشکیل اکیپ ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس امنیت، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
گنجیان مقدم افزود: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس، مخفیگاه قاتل شناسائی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
رئیس پلیس آمل در ادامه بیان کرد: متهم در تحقیقات ضمن اقرار به جرم خود اظهار کرد که در فضای مجازی تلگرام Telegram و با تماس تلفنی مشاجراتی با دوست  مقتول داشتم و در روز واقعه همدیگر را به مواجهه حضوری دعوت کرده و وقتی به محل قرار آمدیم مشاجره لفظی ما به درگیری و نهایت ایراد ضرب با چاقو منجر شد و من پس از آن از صحنه فراری شدم.
وی با بیان اینکه اغلب این رفتارهای پرخطر و پرخاشگرانه نوجوانان نتیجه بازی‌های خشن رایانه‌ای و فیلم‌های ماهواره‌ای و فضای نامناسب تلگرام است، خاطرنشان کرد: پرخاشگری و خشونت از جمله موضوعات اساسی مطرح شده در بازی‌های رایانه‌ای و فیلم‌های ماهواره‌ای و مشغله زیاد نوجوانان با گوشی همراه و لپ‌تاپ و رایانه است به شمار می‌آید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260477 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟