پیکر شهدای حادثه تروریستی میرجاوه برای تشییع تحویل خانواده ها می شود + عکس

دکتر رضا عبدی روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: تمام پیکرهای شهدای حادثه Incident تروریستی مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان به پزشکی قانونی زاهدان منتقل و کار معاینه این پیکرها انجام شده است.

وی افزود: هم اینک جواز دفن برای تمام 9 شهید مرزبان سیستان و بلوچستان صادر شده و پیکرها را به نماینده بنیاد شهید تحویل می دهیم.

وی گفت: ستوان سوم علی پودینه، ستوان سوم محسن دایی زاده و ستوان سوم حمیدرضا جهانتیغ و سربازان وظیفه حجت کاظمی، صادق خدادادی، امیرمحمد مکاری، مهدی امینی، حسین طاهریان و معین بیانی شهدای حادثه تروریستی میرجاوه هستند.

وی افزود: شهدا ستوان سوم علی پودینه و ستوان سوم حمیدرضا جهانتیغ بومی سیستان و بلوچستان و ستوان سوم محسن دایی زاده اهل استان کرمان است.

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هر 6 سرباز وظیفه که در این حادثه تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند اهل استان خراسان رضوی هستند.

با صدور جواز دفن توسط پزشکی قانونی پیکر شهدای مرزبانی میرجاوه به زودی برای تشییع تحویل خانواده های خود می شوند.

تروریست های وابسته به گروهک تروریستی چهارشنبه شب در اقدامی کور با تیراندازی از داخل خاک پاکستان 9 نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران را در منطقه مرزی میرجاوه به شهادت رسانده و به داخل خاک پاکستان متواری شدند.

میرجاوه در 75 کیلومتری شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟