پایان زاغ زنی های مرد جوان در مهرآباد جنوبی / او آخرین زاغ خود را مقابل بانک تجارت زد! + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ حسن نورآبادی رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در تشریح این خبر گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان در خصوص سرقت Stealingوجه نقد سریعاً تیمی از عوامل کلانتری به محل اعزام که مالباخته با مراجعه به پلیس Police اظهار کرد که مقداری وجه نقد از بانک دریافت و پس از خروج، فردی به وی نزدیک و با زور، پول هایش را به سرقت برد. 
این مقام انتظامی افزود: به منظور پیشگیری از وقوع سرقت مشابه، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت. در تحقیقات انجام شده، چهره سارق شناسایی و مشخص شد که وی با زاغ زنی و زیر نظر گرفتن تردد شهروندان به بانک ها، طعمه خود را شکار و پس از خروج مشتری از بانک، با دیگر همدستان خود تماس گرفته و اموال سوژه را در یکی از خیابان های خلوت، به سرقت بردند. 
وی در ادامه بیان کرد: بر این اساس فعالیت گشت های انتظامی را در سطح حوزه افزایش داده تا اینکه ظهر روز گذشته فرد زاغ زن در مقابل بانک تجارت واقع در بزرگراه فتح مشاهده و مورد شناسایی واقع شد که بلافاصله ماموران انتظامی توانستند متهم را طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد. 
نورآبادی در پایان خاطرنشان کرد: متهم به کلانتری انتقال و پس از تشکیل پرونده، برای انجام تحقیقات کامل تر تحویل پایگاه پنجم آگاهی پلیس تهران بزرگ شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟