اعتراف زن به انگیزه قتل وحشیانه شوهر سابق در خیابان پیروزی / او را به خانه شکاندم و ... + عکس

به گزارش اختصاصی رکنا، بعداز ظهر روز گذشته ماموران کلانتری 128 تهران نو در جریان قتل Murder مرد 45 ساله ای در خیابان ششم نیروی هوایی محله پیروزی پایتخت قرار گرفتند.
پس از گذشت چند دقیقه اکیپی از ماموران کلانتری در محل حاضر شدند و تحقیقات اولیه خود را آغاز کردند. ماموران پلیس Police با جسد تکه تکه شده مردی  45 ساله برخورد کردند که توسط زن سابقش به قتل رسیده بود و در لای پتو پیچیده شده بود.

رکنا: قتل در خیابان ششم نیروهوایی
تیمی از ماموران اداره دهم آگاهی به همراه بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی راهی محل جنایت Crime شدند و تحقیقات جنایی آغاز شد.

رکنا: قتل در خیابان ششم نیروهوایی
شنیده ها حاکی از آن بود که زن سابق مقتول قصد انتقال جسد تکه تکه شده را داشته و قطرات خون جسد روی پله ها ریخت و این مسئله شک همسایه را برانگیخت، زمانی که زن برای انتقال جسد قصد سوار شدن به تاکسی را برای انتقال جسد به محلی دیگر را داشت راننده تاکسی نیز با دیدن دست جسد که از پتو بیرون افتاده بود با جیغ و فریاد از مردم درخواست کمک کرد که در ادامه مردم با محاصره کردن زن پلیس را خبر کردند.

رکنا: قتل در خیابان ششم نیروهوایی
تحقیقات جنایی نشان داد که زن جنایکار با مقتول زندگی 12 سال با هم زندگی مشترک داشتند و حاصل ازدواج آن ها یک دختر 25 ساله است. اما زندگی این زوج پایدار نماند و تاکنون 15 سال از جدایی آن ها می گذرد.
شوهر سابق زن قاتل The Murderer به مواد مخدر Drugs اعتیاد داشت و این دلیلی شد تا همسر او از وی طلاق بگیرد. پس از 15 سال جدایی دختر جوان آن ها به  مادرش گفت که مدتی است پدر اعتیادش را ترک کرده به همین دلیل از مادرش خواست تا ارتباطش را با پدرش از سر بگیرد. زن نیز با اصرار دخترش پذیرفت تا با شوهر سابقش در ارتباط باشد.

رکنا: قتل در خیابان ششم نیروهوایی
این ارتباط از یک سال پیش شروع شد و رفت و آمدهای قاتل نیز به خانه شوهر سابقش در چهارراه کوکاکولا محله پیروزی افزایش پیدا کرد. قاتل به شوهر سابقش رسیدگی می کرد و کارهای روزانه او را نیز انجام می داد تا اینکه زن قاتل متوجه شد که شوهر سابقش همچنان به مواد مخدر اعتیاد دارد.

رکنا: قتل در خیابان ششم نیروهوایی
اعتیاد مرد انگیزه ای شد تا زن نقشه قتل شوهر سابقش را بکشد، به همین دلیل به بهانه برداشتن لباس مرد را به خانه خود در خیابان ششم نیروهوایی کشاند و پس از بیهوش کردن با داروی خواب آور، او را با قندشکن و چاقو آشپزخانه به قتل رساند.

رکنا: قتل در خیابان ششم نیروهوایی
در ادامه زن قاتل نقشه خارج کردن جسد از خانه را کشید و برای این کار، سر و یک دست مرد را با چاقو قطع کرد تا بتواند جسد را راحت تر از خانه خارج کند اما لکه های خونی که روی پله های ساختمان از کیسه ای که جسد در آن پنهان شده بود راز او را فاش کرد و موجب گرفتار شدن زن قاتل شد.
زن قاتل پس از دستگیری برای ادامه تحقیقات با دستور بازپرس ایلخانی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260584 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟