زورگیر خشن همیشه شیشه شکسته همراه داشت + عکس

رئیس پلیس Police آگاهی خراسان رضوی در تشریح ماجرای دستگیری زورگیر خشن به خراسان گفت: در پی اعلام شکایت راننده مسافربری که طعمه زورگیران خشن شده بود، پرونده ای در دایره مبارزه با سرقت Stealing های به عنف پلیس آگاهی تشکیل شد.

سرهنگ کارآگاه حمید رزمخواه افزود: تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی پلیس نشان می داد که سارقان خشن حدود 22 تا 25سال دارند و با کشاندن رانندگان به مناطق خلوت با پیشنهاد کرایه زیاد، خودروهای آنان را با توسل به زور سرقت می کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با به دست آمدن سرنخ هایی از سارق جوان، کارآگاهان موفق شدند هویت و مخفیگاه وی را شناسایی کنند.

سرهنگ رزمخواه گفت: یکی از سارقان که در منطقه پنجتن دستگیر شد، در اعترافات خود گفت که خودروهای پراید را با پیشنهاد مبالغ زیاد کرایه می کردیم و سپس در حالی که من وانمود می کردم با زن جوانی قرار دارم که باید به نشانی اعلام شده از سوی آن زن برویم، راننده را به مناطق خلوت در اطراف کوه های هاشمیه می کشاندیم و با پاشیدن افشانه فلفل و گذاشتن شیشه شکسته در زیر گلوی راننده، او را از خودرو بیرون می انداختیم و خودرو را به سرقت می بردیم.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این متهم 20ساله که به موادمخدر صنعتی اعتیاد دارد، در ادامه اعترافاتش افزود که برخی از خودروهای سرقتی را اوراق می کردیم و لاشه آن را در مکانی خلوت می انداختیم.

به گفته سرهنگ رزمخواه، متهم دستگیر شده تاکنون به سرقت دو دستگاه پراید به شیوه مذکور اعتراف کرده است و تحقیقات پلیس برای کشف جرایم احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟