قتل دوست بخاطر زیرخاکی های میلیونی+عکس

 ساعت 20:30 شامگاه فروردین امسال، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 کشف جسدی در کمربندی اسلامشهر – واوان به کلانتری 170 کهریزک اعلام شد . 
با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد جسد متعلق به مردی حدودا 45 است که با دست و پای بسته ، داخل یک 206 سفید رنگ به شماره انتظامی ایران 11/*** ص 71 قرار داده شده است . 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور رئیس شعبه 101 دادگاه عمومی و انقلاب کهریزک ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
کارآگاهان اداره دهم پس از حضور در محل کشف جسد به جستجوی دقیق محتویات لباس های مقتول و خودرو پرداختند تا شاید با کشف مدارک شناسایی ، موفق به شناسایی هویت جسد شوند اما هیچگونه مدارک شناسایی و ... از داخل خودرو و لباس های مقتول کشف نشد ؛ در ادامه و با شناسایی مالک خودرو 206 ، کارآگاهان موفق به شناسایی مالک خودرو به نام "قاسم" ( 46 ساله ) شدند . 
با شناسایی محل سکونت قاسم و خانواده اش در منطقه فرمانیه ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که قاسم از صبح همان روز کشف جسد از خانه خارج و از بعداز ظهر دیگر پاسخگوی تماس های تلفنی اعضای خانواده اش نبوده است ؛ نهایتا همسر قاسم با مشاهده تصویر مقتول ، وی را به عنوان همسرش مورد شناسایی قرار داد .  
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در ادامه ی تحقیقات اطلاع پیدا کردند که مقتول در زمینه خرید و فروش عتیقه جات فعالیت داشته و جوانی بنام "مهدی . ک" ( متولد 1373 ) نیز با وی فعالیت دارد . 
با شناسایی "مهدی" در منطقه قوچ حصار ، تحقیقات از وی به عنوان شخصی که آخرین بار مقتول با او مشاهده شده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. "مهدی" در اظهارات اولیه عنوان داشت : "روز 21 فروردین امسال ، مقتول به سراغ من آمد و پس از گرفتن مبلغ 40 میلیون تومان به صورت دستی ، دیگر از او اطلاع ندارم ". 
در شرایطی که مهدی در چندین مرحله تحقیقات همچنان اظهارات قبلی خود را تکرار کرده بود ، اما سرانجام در ساعت 3 ظهر 2 اردیبهشت ماه لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت Crimeاعتراف کرد . 
اعترافات متهم : 
"مهدی . ک" در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " زمانیکه مقتول قصد انجام معامله عتیقه داشت ، من - به واسطه ورزشکار بودن و داشتن بدن قوی و تنومند - همیشه به عنوان بادیگارد او را همراهی می کردم تا اینکه یک روز ، مقتول مبلغ قابل توجهی را در یک معامله بدست آورد اما با این وجود هیچ پولی به من پرداخت نکرد تا اینکه حتی چند روز بعد به سراغم آمد و 40 میلیون تومان نیز به صورت دستی از من گرفت ؛ با گذشت چند روز از این ماجرا ، در حالیکه از این رفتار مقتول بسیار ناراحت و عصبانی شده بودم ، به دروغ به او عنوان داشتم که معامله سنگینی را هماهنگ کرده ام و به این بهانه مقتول را به منزل یکی از بستگان نزدیک خودم که کلید خانه اش در اختیار بود کشاندم و مدعی شدم که محل انجام معامله ، آنجاست ؛ داخل خانه ، از مقتول درخواست سهم خود بابت معامله ی چندروز پیش را مطرح کردم اما او مدعی شد که پولی ندارد در حالیکه من اطمینان داشتم که دروغ می گوید . دیگر کنترل خودم را از دست دادم ؛ او را روی زمین انداختم و یک رشته طناب پلاستیکی را به دور گردنش انداخته و از پشت سر اقدام به کشیدن طناب کردم ؛ زمانی متوجه مرگ مقتول شدم که دیگر نفس نمی کشید ؛ از بینی و دهانش خون آمده بود و دیگر تکان نمی خورد . بسیار ترسیده بودم ؛ یک پتوی آبی رنگ برداشتم و جسد را پس از بستن دست و پا ، داخل ماشین 206 قرار داده و به محل کشف جسد منتقل کردم " . 
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی  پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟