به گزارش رکنا، سرهنگ ابراهیم شجاعی رییس پلیس Police بهشهر گفت: ماموران پلیس بهشهر در پی تحقیقات پلیسی مبنی بر فعالیت حرفه ای دو دزد خودرو  در شهر قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز شد.
وی افزود: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شدند و تیمی ازماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی 2 سارق حرفه ای خودرو در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی بهشهر با اشاره به کشف قطعاتی از یک خودروی سرقتی که پس از اوراق کردن آن قصد فروش داشتند افزود: این دزدان حرفه ای با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ شجاعی خاطر نشان کرد: عدم استفاده از قفل های مطمئن ما نند قفل های فرمان،پدال و حتی قفلهای الکترونیکی و کنار رها کردن خودرو برای مدتهای طولانی در خیابان ها بویژه هنگام شب از دلایل اصلی سوء استفاده سارقان حرفه ای و افراد فرصت طلب می باشد.
شجاعی در خاتمه از شهروندان،خواست: با استفاده از قفل های مطمئن و پارک خودرو در پارکینگ های عمومی و یا اختصاصی از سرقت Stealing خودروی خود  یا تجهیزات داخل آن پیشگیری کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 261083 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟