جزییات سرقت ۱۵۰ میلیون تومانی از مغازه بدلیجات

سرهنگ حمید رزمخواه گفت: در پی گزارش سرقت Stealing از مغازه بدلیجات فروشی در شهر مشهد، با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته از محل سرقت مشخص شد، سارق پس از نفوذ به داخل مغازه ۱۵۰ میلیون تومان انواع بدلیجات را از مغازه سرقت کرده است. کارآگاهان با بررسی دقیق محل سرقت و نیز اقدامات اطلاعاتی نامحسوس، موفق شدند مخفیگاه سارق را در استان اصفهان شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، وی را دستگیر و در بازرسی از محل کلیه اموال مسروقه را کشف کنند.

وی ادامه داد: متهم که اعتیاد شدید به مواد مخدر Drugs صنعتی دارد، در بازجویی‌های پلیسی معترف شد پس از مدتی ارتباط با مالک مغازه و جلب اعتماد وی، در فرصتی مناسب با دستبرد کلیدهای مغازه، نقشه سرقت را عملی کرده است.

رئیس پلیس Police آگاهی خراسان رضوی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا، خاطر نشان کرد: سهل انگاری مالباخته در نگهداری کلیدهای مغازه و اعتماد  کاذب از مهمترین علل این سرقت بوده است که کسبه محترم می‌بایست ضمن استفاده از تجهیزات ایمنی و بازدارنده از اعتماد بیجا به افراد سودجو خودداری تا مورد دستبرد قرار نگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 261157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟