مجید حمیدی رئیس تیم هماهنگ‌کننده اهدای عضو استان همدان از ثبت چهار مورد اهدای عضو بیماران مرگ مغزی همدانی در فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: سه مورد از این تعداد متعلق به همدان و یک مورد نیز فردی همدانی ساکن در تهران است.
وی افزود: جوانی 24 ساله به نام وحید قرایی اهل یکی از روستاهای کبودرآهنگ برای کار به تهران رفته بود که به علت سقوط Fall از ارتفاع دچار مرگ مغزی شده و اعضایش اهدا شد.
رئیس تیم هماهنگ‌کننده اهدای عضو استان همدان بیان کرد: از آنجا که این مرحوم دارای کارت اهدا عضو بوده، اعضایش در یکی از بیمارستان‌های تهران به پنج نفر اهدا شد.
وی با اشاره به اینکه اولین اهدای عضو متعلق به فردی از روستای باباعلی شهرستان بهار بود که با کسب رضایت از والدین اعضایش اهدا شد، گفت: این مرحوم نیز به چهار فرد نیازمند عضو هدیه کرد.
حمیدی با بیان اینکه لیلا خدایی دانشجوی 30 ساله همدانی چندی پیش به علت خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود که برای اهدای اعضا قابل پیوندیش از بیمارستان فرشچیان همدان به بیمارستان سینای تهران منتقل شد، افزود: اعضای قابل پیوند این مرحوم نیز به چهار بیمار نیازمند اهدا شد.
وی با اشاره به اینکه اعضای بدن کودک 17 ماهه همدانی نیز به سه بیمار رسید، ادامه داد: رها نوروزی ‌آراسته، کودک 17 ماهه به علت تشنج دچار مرگ مغزی شده بود که کبد و دو کلیه‌ او به سه بیمار اهدا شد.
رئیس تیم هماهنگ‌کننده اهدای عضو استان همدان با بیان اینکه تقریبا این چهار بیمار مرگ مغزی ناجی جان 15 بیمار شدند، افزود: خوشبختانه فرهنگسازی خوبی در رابطه با رضایت به اهدای اعضای بیماران مرگ مغزی شده که البته نیاز به اقدامات گسترد‌ه‌تری در این زمینه است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

پارتی شبانه در قم / 45 زن و مرد میهمان به خاطر فساد و فحشا دستگیر شدند

نوعروس جوان مردهای محله را به جان هم انداخت / پوشش بد، رفتار با مردان نامحرم مریم را نمی توانستم تحمل کنم

وقتی شوهرم مرد احمد آقا ما را حمایت می کرد تا اینکه سونیا را با یک مرد غربیه داخل ماشین پرشیا دید و ...

هاشم به خاطر شکنجه شیطانی زن آرایشگر به اعدام محکوم شد+عکس

این زن خارجی پسران ایرانی را در پارتی های شبانه به دام شوم می انداخت+عکس

جزئیات بیشتر از قتل سعید کریمیان و تاجر کویتی +عکس

اقدام شیطانی سرایدار زن در دبیرستان+عکس

مرگ دلخراش دختر 25 ساله در پارتی مختلط شبانه

سرباز براتی هم شهید شد / این سرباز در حادثه میرجاوه مفقود شده بود+عکس

حکم قطعی شاه مازندران صادر شد + عکس

 

 

کدخبر: 261206 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟