پیکر شهید محسن رستمی پس از ۳۱ سال شناسایی شد+عکس

بهرام دوست پرست پیش از ظهر امروز با اشاره به شناسایی پیکر شهید محسن رستمی اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای شهدا توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین تفحص شده و به وطن بازگشت.

وی افزود: شهید محسن رستمی از شهدای مفقودالجسد لشگر ۵۸ ذولفقار است که سال ۶۵ به عنوان سرباز وظیفه در عملیات کربلای ۶ شرکت کرده و در منطقه عملیاتی سومار به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان بیان کرد: خبر شناسایی و بازگشت پیکر مطهر این شهید صبح امروز با حضور نماینده کمیته جستجوی مفقودین، جمعی از فرماندهان تیپ ۳۱۶ شهید قهرمان همدان، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده وی اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اینکه از این شهید معزز دو فرزند به یادگار مانده است ابراز کرد: این شهید معزز متولد ۱۳۳۹ بوده و در حال حاضر نیز تنها مادر وی در قید حیات است.

دوست‌پرست افزود: مراسم وداع با پیکر شهید روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۲۰:۳۰ همزمان با مراسم نخستین سالگرد شهادت جستجوگر نور سردار علیرضا شمسی پور در حسینیه امام خمینی (ره )همدان برگزار می‌شود.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان گفت: مراسم تشییع و خاک‌سپاری این شهید از سوی کمیته جست‌وجوی مفقودین متعاقبا اعلام می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 261213 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟