این دختر که با فرزاد زندگی عاشقانه‌ای را آغاز کرده بود، وقتی در جمع‌های خانوادگی و دوستانه بیش از اندازه شوخی کرد، به خط پایان زندگی مشترکش نزدیک شد. فرزاد نتوانست این رفتارهای صدف را تحمل کند، برای همین چشمش را روی عشقی که به همسرش داشت بست و در دادگاه خانواده دادخواست طلاق خود را مطرح کرد. وی زمانی که مقابل قاضی Judge دادگاه قرار گرفت درباره ماجرای زندگی‌اش گفت: دو سال پیش از طریق یکی از دوستانم با صدف آشنا شدم. آن زمان 21 ساله بودم و به خاطر سن و سال کمی داشتم که برای اولین بار عاشق شدم. آن‌قدر که نمی‌توانستم بدون صدف زندگی کنم. برای همین دل به دریا زدم و در برنامه‌های دوستانه‌مان به او ابراز علاقه کردم. صدف هم کم‌کم به من علاقه مند شد و ما تصمیم به ازدواج گرفتیم. یک سال با هم نامزد بودیم و دوران نامزدی خوبی داشتیم. از صبح تا شب با هم بیرون می‌رفتیم و خوش بودیم. آن زمان به رفتارهای صدف توجهی نمی‌کردم. تنها عشق و علاقه‌ام بود که روز به روز بیشتر می‌شد. تا این که جشن عروسی‌مان را برگزار کردیم و زندگی مشترکمان آغاز شد. تازه آن زمان بود که رفتارهای صدف به چشمم آمد. همسرم مثل بچه‌ها رفتار می‌کند و هر جا که می‌رویم آبرویم را می‌برد. در جمع‌های دوستانه و خانوادگی با شوخی‌های بیش از حد و بچگانه‌اش باعث می‌شود که همه تعجب کنند. مثل خانم‌های متین رفتار نمی‌کند.

هر چه با او صحبت می‌کنم فایده‌ای ندارد. آن زمان تصور می‌کردم که صدف به خاطر هیجانات دوران نامزدی تا این حد سرخوش است و شوخی می‌کند، ولی حالا فهمیده‌ام که ذاتا چنین رفتار بچگانه‌ای دارد. دیگر نمی‌توانم او را تحمل کنم. خجالت می‌کشم با او در جمع ظاهر شوم. از نگاه‌های تمسخرآمیز دیگران متنفرم. برای همین می‌خواهم به زندگی مشترکم برای همیشه پایان دهم.

در ادامه همسر این مرد نیز به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم بهانه می‌آورد. وگرنه اخلاق من بعد از ازدواج هیچ تغییری نکرده است. او دو سال تمام مرا می‌شناخت، اما هیچ اعتراضی نسبت به رفتارم نداشت. حالا که با هم ازدواج کرده‌ایم بهانه می‌آورد. احساس می‌کنم که فرزاد در کل از ازدواج و مسئولیت پشیمان شده، برای همین رفتار مرا بهانه کرده تا بتواند به این زندگی برای همیشه پایان دهد. او به من توهین کرده و نمی‌توانم او را ببخشم. فرزاد اگر عاشقم بود، در کنارم می‌ماند و به خاطر چنین موضوع کوچکی پایمان را به دادگاه خانواده باز نمی‌کرد. او به خاطر سن و سال کمی که دارد، نمی‌خواهد زیر بار مسئولیت و زندگی برود. برای همین من هم دیگر نمی‌خواهم در کنار چنین مردی زندگی کنم. در پایان نیز قاضی وقتی دید نمی‌تواند این زوج را از جدایی منصرف کند، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.

پیش از ازدواج خوب فکر کنید

سعید خراط‌ها، روان‌شناس در این رابطه می‌گوید: قطعا هر زن و مردی پیش از ازدواج به دنبال فردی با خصوصیات اخلاقی خوب است تا بتواند یک عمر را در کنار این فرد با آرامش و شادی زندگی کند. درواقع خصوصیات اخلاقی طرف مقابل می‌تواند نقش پراهمیتی را در یک زندگی خوب یا بد ایفا کند. خصوصیات اخلاقی یک نفر تعیین‌کننده رفتاری است که با طرف مقابلش دارد. اخلاق خوب می‌تواند اساس و پایه یک ازدواج موفق باشد، اما گاهی اوقات زنان و مردان پیش از ازدواج، این خصوصیات اخلاقی را با شخصیت طرف مقابلشان اشتباه می‌گیرند. ممکن است فردی شخصیت خوبی داشته باشد ولی خصوصیات اخلاقی‌اش پسندیده نباشد یا حداقل جزو معیار‌های طرف مقابلش نباشد. بنابراین زن و مرد باید پیش از ازدواج به این مسائل توجه ویژه‌ای داشته باشند. از طرف دیگر برای یک ازدواج موفق باید در قدم اول خودمان را درست بشناسیم و مطمئن شویم که تصمیم به ازدواج داریم. به نظر من برای شروع یک زندگی مشترک باید هدف مشخصی تعیین شود. باید دقیق برنامه‌ریزی کرد و همه جوانب را سنجید. ازدواج یک بازی نیست که تنها از روی سرگرمی سراغ آن برویم و وقتی خسته شدیم از آن دل بکنیم.

سیما فراهانی

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

دومین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری 96 + دانلود مناظره

موضوع محموله لباسهای دختر وزیر در مناظره امروز / تک قالیباف ، پاتک روحانی +فیلم

این اخبار را از دست ندهید:

شیون دلخراش 26 کودک روستایی که پدرشان در معدن آزادشهر گلستان دفن شد + عکس قربانیان و جدول

اختصاصی / عکس و اسامی گرفتار شده ها و قربانیان معدن آزادشهر گلستان / 4 روستا سیاه پوش شد + جزئیات

هنگام شستن ظرف ها بودم که شوهر دخترخاله ام پیشنهاد شرم آور داد و مرا به زور به اتاق برد و ...

راز شوم دختر 16 ساله که در خانه تاجر 62 ساله زندانی شده بود / این مرد خانه فساد داشت و ...

یک روز وقتی به محل کار پسرم رفتم با صاحبکارش آشنا شدم و ملاقات های شیطانی ما شروع شد تا اینکه در باغ آن اتفاق افتاد و ...

پس از اولین گناه با همسر دوستم دیگر عذاب وجدان نداشتم تا اینکه یک روز سر زده به خانه آمدم بابک را در شرایط بد با زنم دیدم و ...

شلیک مرد اراکی به همسرش در وسط خیابان / انگیزه ای این پرونده هنوز روشن نیست!

موهای راضیه 14 ساله را گرفت با مشت به صورتش کوبید و به سمت دکه کشاند تا...

شکایت احمدی‌نژاد از جهانگیری!

هادی پس از یک سال ارتباط شرم آور راز زندگی ام را فهمید و رفت ...

 

 

کدخبر: 261868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟