به گزارش گروه حوادث رکنا، رسیدگی به این پرونده از بیست و سوم فروردین 93 به دنبال شکایت یک دختر 15ساله به نام هانیه در دستور کار پلیس Police قرار گرفت.

این دختر که همراه مادرش به پلیس اگاهی رفته بود گفت که از سوی شوهر خاله 40 ساله اش به نام مرتضی مورد آزار قرار گرفته است.

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: چند روزی بود با پدرم اختلاف داشتم به همین خاطر از خانه قهر کردم و به خانه خاله ام رفتم تا با او درد دل کنم. شوهر خاله ام که ادعا می کند دعانویس است گفت ارواح خبیث کالبدم را تسخیر کرده اند و به همین خاطر رفتارهای عجیب و غریبی از خودم نشان می دهم و پدرم نیز نمی تواند این رفتارهای را تحمل کند. شوهر خاله ام گفت می تواند ارواح خبیث را از کالبدم خارج کند.او مرا به اتاقی تاریک برد و از همسرش خواست به اتاق نیاید تابتواند اروح را از بدنم خارج کند. او مرا بیهوش کرد و آزار و شکنجه Torture داد و مدعی شد ارواح خبیث مرا آزار داده اند.

به دنبال شکایت دختر نوجوان مرد شیاد بازداشت شد اما خودش را بی گناه خواند. پلیس در تحقیقات بعدی دریافت مرتضی به بهانه احضار روح از دو مرد جوان نیز سرقت Stealing و کلاهبرداری کرده است.

با شناسایی دو شاکی دیگر یکی از انها گفت: مرتضی را از قبل می شناختم . او می گفت انرژی ماورایی دارد و با اجنه در ارتباط است. آخرین بار وقتی به خانه ام امد گفت خانه ام انرژی منفی دارد و این موضوع نشان می دهد جن ها در خانه ام در رفت و امد هستند. من که از شنیدن این حرف شوکه شده بودم از او درخواست کمک کردم. مرتضی چشم هایم را بست و وردی خاص خواند. همان موقع بوی بدی به مشامم رسید که بیهوش شدم و وقتی به هوش امدم متوجه شدم پول و اجناس قیمتی خانه ام به ارزش 23 مییلیون تومان سرقت شده است. وقتی با مرتضی تماس گرفتم او گفت اجنه را از خانه ام بیرون کرده اما انها به تلافی بعضی از اجناس گران قیمت را با خودشان برده اند. من وقتی مقابل در خانه ام رفتم کارت عابربانک را پیدا کردم و گمان کردم مرتضی راست گفته است. اما حالا که متوجه شده ام او به اتهام آزار دختر نوجوان بازداشت شده است فهمیده ام خودش وسایل گران قیمت خانه ام را سرقت کرده است.

سومین شاکی نیز گفت مرتضی مبلغ 3 میلیون تومان از وی کلاهبردرای کرده است. به این ترتیب مرد شیاد در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیرعلنی پای میز محاکمه ایستاد و خودش را بی گناه خواند.

این مرد با حکم قضایی از اتهام تجاوز Rape به دختر نوجوان تبرئه و به30 سال زندان Prison ، 99 ضربه شلاق Whip و رد مال محکوم شد. با اعتراض شاکی پرونده به حکم صادره این پرونده در شعبه 32 دیوان عالی کشور تحت رسیدگی موشکافانه قرار گرفت و تایید نشد. به این ترتیب پرونده به شعبه همعرض فرستاده شد تا مرد شیاد بار دیگر از خود دفاع کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

اقدام وحشیانه و شیطانی با زن جوان در کوچه خلوت / زن جوان از مترو به خانه بر می گشت که ... +فیلم(14+)

ناگفته های زن جوان از بلایی که برادر شوهرش بر سر او می آورد / شوهر که قرص می خورد ...

راز خلوتگاه یاشار با دختران دانشجوی آبادنی در عکس های زشت

می خواهم حق «فاطمه» ام را از شهردار بگیرم / مادری که دخترش در آبنمای پارک قطعه قطعه شد +عکس

پدر با شلیک گلوله دختر 33 ساله اش را کشت و 24 ساعت به جنازه او نگاه کرد تا اینکه ...+عکس

نقشه شیطانی میثم برای زن تنها / برای فروش خانه ام آمد؛ وقتی به هوش آمدم او هر بلایی می خواست سرم آورده بود +عکس

عمل شرم آور پدر روانی با دختر 5 ساله اش + تصاویر

محمد برادرش را سلاخی کرد + عکس قاتل

محبت دردسر ساز یک زن برای شوهرش / سه مرد نقشه عجیبی داشتند

اقدام شیطانی 8 مرد در شانه خاکی جاده با مادر و دختر جوان / این صحنه زشت در برابر چشمان پدر خانواده رخ داد و ...

شوهرم پس از 37 ساله مرا خواهر خود می داند! / طلاق می خواهم

بلای وحشتناکی که 3 دختر جوان بر سر پدر بی نوا آوردند + تصاویر

وحشت از روح سرگردان دختر جنگل+عکس

راز گمشده در قتل پزشک نیکوکار تهرانی

 

کدخبر: 261905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟