رضا عزیزی رئیس پلیس‌ راه استان همدان در رابطه با برخورد ناشایست بخشدار جوکار با مأمور وظیفه‌شناس به خاطر اعمال قانون Law خودروی آنها اظهار کرد: این برخورد نادرست از سوی بخشدار جوکار صورت گرفت اما فرماندار ملایر نیز در آن خودرو حضور داشت.

 پرونده برخورد ناشایست بخشدار جوکار با مأمور راهنمایی رانندگی در حین انجام‌ وظیفه به دادسرای همدان ارسال‌ شده است.

وی با بیان اینکه گزارشی در این رابطه برای بنده ارسال‌ شده است و پیگیر موضوع هستیم، ادامه داد: این موضوع به دادسرا اعلام‌ شده است.

رئیس پلیس‌ راه استان همدان بابیان اینکه برای تقدیر و تشکر از مأمور باید فرمانده انتظامی استان دستور دهند اما این موضوع به فرماندهی اعلام‌ شده است، بیان کرد: خوشبختانه مأمور وظیفه‌شناس در حال حاضر مشکل چندانی ندارد و جراحت سطحی برداشته است.

وی با بیان اینکه پرونده برای این مسئله تشکیل و به دادسرا ارسال‌ شده است، افزود: پرونده چون مربوط به مقامات می‌شود در شهرستان رسیدگی نخواهد شد و به دادسرای استان ارسال‌ شده است.

عزیزی تصریح کرد: از مأمور خود حمایت می‌کنیم چراکه در حین انجام‌ وظیفه بوده و هر اموری که وظیفه خود را درست انجام دهد از او حمایت خواهیم کرد.

گفتنی است چند روز پیش خودروی حامل عبدالعظیم رضایی فرماندار ملایر با رانندگی فرهاد جهانیان بخشدار جوکار به علت سرعت غیر مجاز توسط مامور راهور متوقف شد، البته این اقدام قانونی مأمور وظیفه‌شناس با اعتراض بخشدار مواجه می‌شود به طوری که با مامور برخورد می‌کند، با خودرو به او می‌زند او را به کناری پرت می‌کند می‌اندازند و می‌رود! بعد هم به مامور گفته می‌شود «قوانین برای عوام‌الناس است نه رجل سیاسی!»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 262293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟