دوستم قاتل است 8 سال پیش دروغ گفتم + عکس

بیست و چهارم بهمن 85 پسر جوانی به پلیس Police آگاهی رفت و از ناپدید شدن پدر 50 ساله اش به نام اصغر خبر داد. وی گفت: پدرم راننده یک پیکان سفید است که با ان مسافرکشی می کند. پدرم دیروز صبح از خانه خارج شد و دیگر بازن

شت. تلاش پلیس برای افشای راز ناپدید شدن مرد راننده اغاز شده بود که دو روز بعد جنازه اصغر در حالی که دست و پا و دهانش با پارچه بسته شده بود در حاشیه جاده ملارد پیدا شد. شواهد نشان می داد پیکان این مرد سرقت Stealing و خودش قربانی جنایت Crime شده است. پلیس در نخستین گام از تحقیقات به پرس و جو پرداخت و پسر قربانی گفت: چند نفر از دوستانم با من اختلاف داشتند و گمان می کنم آنها پدرم را قربانی کینه جویی کرده اند.

به دنبال اظهارات پسر قربانی چندین مظنون بازداشت شدند اما چون مدرکی علیه انها به دست نیامد همگی ازاد شدند. دوسال از جنایت مرموز گذشته بود که پلیس رد یک پسر 25ساله به نام داوود را یافت و وی را بازداشت کرد. این پسر که به شیشه اعتیاد داشت در بازجویی های مقدماتی به قتل Murder راننده پیکان اعتراف کرد و دو همدستش به نام های حکیم و سخی را لو داد. حکیم نیز بازداشت شد اماپلیس ردی از سخی به دست نیاورد.

در حالی که داوود به قتل اعتراف کرده و به بازسازی صحنه جرم Crime پرداخته بود حکیم ادعا کرد در جنایت دستی نداشته است. به این ترتیب با قرار وثیقه سنگین ازاد شد.

داوود دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربان زاده و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه اولیای دم برای وی حکم قصاص خواستند. سپس داوود روبه روی قضات ایستاد و گفت: پس از 11سال می خواهم واقعیتی را بگویم که هیچ وقت به زبان نیاورده ام. من قاتل The Murderer نیستم.

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: من در شهرک صنعتی اشتهارد کار می کردم که حکیم از من دعوت کرد تا به خانه اش بروم. او به من و سخی شیشه تعارف کرد و از من خواست تا با هم شیشه بکشیم. او پس از چند دقیقه گفت که صاحب کارش از او خواسته تا برایش یک ماشین بدزدد.از شنیدن این حرف شوکه شدم اما حکیم وعده کرد اگر در دزدیدن ماشین به او کمک کنیم 500 هزار تومان به ما می دهد. من و سخی قبول کردیم و با هم به شهریار رفتیم اما ماشیم مناسبی پیدا نکردیم.

وی ادامه داد: ما به کرج رفتیم و یک پیکان را دربست گرفتیم و از راننده خواستیم تا ما را به ملارد برساند. حکیم از قبل یک تیغ موکت بری به من داده بود تا با ان راننده را تهدید کنم. او خودش روی صندلی شاگرد و کنار راننده نشست و در فرصتی مناسب به من و سخی اشاره کرد. من تیغ موکت بری را زیر گردن راننده گذاشتم و حکیم و سخی او را از ماشین پیاده کردند. من داخل ماشین دنبال پول می گشتم که حکیم مرا صدا زد . حکیم و سخی دست و پا و دهان راننده را بسته بودند اما او همچنان تقلا می کرد به همین خاطر با تیغ موکت بری چند ضربه به کمر راننده زدم و ما با ماشین فرار Escape کردیم. حکیم هم فقط مبلغ 150 هزار تومان به من و سخی داد.

داوود گفت: بعد از دو سال وقتی بازداشت شدیم به خاطر مواد مخدر Drugs و قمار 10 میلیون تومان بدهکار بودم و زندگی خوبی نداشتم. حکیم گفت اگر قتل را گردن بگیرم 10 میلیون تومان بدهی ام را می پردازد و رضایت اولیای دم را جلب می کند. اما حالا با گذشت 8سال از این ماجرا وقتی دیدم او با وثیقه آزاد شده و هیچ وقت هم به سراغم نیامده است تصمیم گرفتم واقعیت را بگویم. باور کنید من راننده را نکشتم و ضربه هایی که با تیغ موکت بری به کمر او زدم کشنده نبود. من در این مدت از سخی هم هیچ اطلاعی ندارم.

سپس وکیل مدافع حکیم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: موکلم به خاطر بیماری در دادگاه حاضر نشده است اما اتهام معاونت رد قتل را قبول دارد و از دادگاه درخواسیت تخفیف در مجازات دارد.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

مزاحمت های الهام و خواسته های عجیب او از من قاتل ساخت + عکس

آن شب شوم به تنهایی خانه خواهر زنم بودم که ...+ عکس

اجساد راننده‌های گمشده ، در گورهای جمعی یافت شدند/یک رازگشایی وحشتناک

حادثه ای دیگر با غذای نذری در نیشابور / پای دختر خانواده در میان است

مجازات اعدام در پایان هولناک هواخواهی مرگبار از دوست صمیمی+ عکس

دوستم قاتل است 8 سال پیش دروغ گفتم + عکس

خواب 2 ساعته خلبان مسافربری هنگام پرواز او را به دردسر انداخت / یک مسافر این ماجرا را لو داد +عکس

زایمان پنهانی عروس کاشمری در سرویس بهداشتی

پسر همسایه پس از ارتباط پنهانی با من به شوهرم خبر داد!

تصاویر بازسازی صحنه قتل مرد عراقی در خیابان دولت از سوی دختر تاجر تهرانی

راز پیامک های شرم آور کارگر زن برای مرد کارخانه دار

بلای وحشیانه و شیطانی که 2 دوست شوهرم هنگام خماری او در خانه بر سرم آوردند

قاتل بیل به دست در زندان مشهد اعدام شد

انتقام شرم آور زن دوم از شوهر بی وفا+عکس

نقشه کثیف دختر و یک مرد غریبه برای مادرش / غذای نذری خوردیم و بیهوش شدیم ...

نجات دختر 2 ساله از دهان تمساح

تهدید پلیس با اسلحه قلابی این شوخی را مرگبار کرد+عکس

حمله صاحبخانه با چاقو به پاتوق شیطانی مستجرش / دادگاه تهران رسیدگی کرد + عکس

شوهر می خواهد ارتباط پنهانی اش را زن پولدار را رسمی کند!

قاتل زن ثروتمند به خاطر عدم پیگیری فرزندان قربانی از زندان آزاد شد+ عکس

مرد خوش هیکل در شهریار دستگیر شد / کارهای اطلاعاتی نشان داد در خانه او چه می گذرد + عکس

بلایی که قرار بود بر سر پسر ساله بابلی در چاله تعویض روغنی بیاید +فیلم

جن ها به روستایی در آذربایجان حمله کردند/همه وحشت زده اند

 

کدخبر: 262828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟