قتل برادر معتاد در مقابل چشمان مادر و خواهر / در کیانشهر رخ داد + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 22:30 جمعه، 15 اردیبهشت‌ماه بود که قاضی مدیرروستا، بازپرس ویژه قتل Murder تهران با تماس مأموران کلانتری 158 کیانشهر از مرگ مشکوک پسری جوان در یکی از بیماستان‌های شهر با خبر شد و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌‌دهم پلیس‌آگاهی خود را به آنجا رساند. تحقیقات نشان داد که پسر 32 ساله که محسن نام داشت با ضربه چاقو از ناحیه گردن مجروح و بعد از انتقال به بیمارستان فوت شده است.
مادر محسن که او را به بیمارستان منتقل کرده بود، گفت: پسرم به مصرف مواد اعتیاد داشت. او ساعتی قبل گفت که موادش تمام شده و برای تهیه آن درخواست پول کرد، اما حاضر نشدم به او پول بدهم. به آشپزخانه رفت، چاقویی برداشت و ضربه‌ای به گردن خودش زد که زخمی شد. 
خیلی زود او را به بیمارستان منتقل کردیم که گفتند فوت شده است. تیم‌جنایی در تن‌پیمایی جسد متوجه آثار جراحتی شدند که در جریان درگیری ایجاد  شده بود. آنها اطمینان پیدا کردند که محسن در جریان یک درگیری به قتل رسیده و خانواده‌اش ماجرا را از پلیس پنهان می‌کنند، به خاطر همین برای تحقیقات میدانی در محل حادثه Incident حاضر شدند.  همسایه‌ها اولین کسانی بودند که در این باره تحقیق شدند. آنها به پلیس گفتند لحظاتی قبل از حادثه، صدای درگیری محسن با خانواده‌اش را شنیده بودند. یکی از ساکنان گفت: من شنیدم که خواهر مقتول به برادرش رضا گفت که چرا محسن را با چاقو زدی؟
با به دست آمدن این سرنخ بود که معلوم شد رضا بعد از انتقال برادرش به بیمارستان از خانه فرار Escape کرده است، بنابراین رضا به عنوان مظنون تحت‌ تعقیب قرار گرفت و یک روز بعد از حادثه در حالی که سوار موتور در حال عبور از خیابانی در کیانشهر بود، بازداشت شد. مرد 34 ساله که آثار جراحت روی دست و سرش معلوم بود، چاره‌ای جز اعتراف به قتل برادرش نداشت. او در شرح ماجرا گفت: چند سال قبل بود که برادرم محسن به مصرف مواد اعتیاد پیدا کرد. او مدام برای تهیه مواد از اعضای خانواده پول می‌گرفت. روز حادثه سر این موضوع داشت با مادرم مشاجره می‌کرد که من دخالت کردم. محسن ناراحت شد و به آشپزخانه دوید. چاقویی برداشت و به من حمله کرد. او من را از ناحیه سر و انگشت‌ها زخمی کرد. در حال درگیری بودیم که روی زمین افتاد و چاقو به گردنش فرو رفت و کشته شد.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به شکایت نکردن از متهم تحقیقات از او برای بررسی صحت‌حرف‌هایش در اداره دهم پلیس آگاهی تهران جریان دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 262907 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟