پاتک پلیس به مخفیگاه قاچاقچیان/ 98 کیلو تریاک به دست آمد+عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سلیم پور رییس پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs غرب استان تهران گفت: ماموران پلیس با اقدامات فنی و تحت قرار دادن نامحسوس یکی از قاچاقچیان تحت تعقیب پلیس در فروردین ماه 2700 کیلوگرم تریاک از وی کشف شد و بررسی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.
وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران ، با پیگیری ها و گسترش تحقیقات اطلاعاتی پلیس، مشخص شد قاچاقچی Smuggler تحت تعقیب به تازگی مقدار قابل توجهی موادمخدر را از قاچاقچیان شرق کشور تهیه و به خانه ای در "شاهد شهر  شهریار" منتقل کرده است تا در فرصت مناسب، موادمخدر را توزیع کند. 
سرهنگ سلیم پور ادامه داد: با شناسائی محل نگهداری موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در دو تیم عملیاتی پس از هماهنگی با مقام قضائی ، با ورود به این خانه در شاهد شهر شهریار موفق به دستگیری چهار قاچاقچی موادمخدر شدند. 
وی گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه قاچاقچیان 98 کیلو گرم تریاک کشف کردند. 
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد گفت: قاچاقچیان همراه موادمخدر به پلیس مبارزه با موادمخدر انتقال داده شدند و در این راستا پرونده قضائی تشکیل شده و تحت بررسی است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 263044 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟