به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ رزمخواه رئیس پلیس Police آگاهی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: مدیریت فروشگاه با در دست داشتن مرجوعه قضائی مبنی بر اینکه فردی ناشناس با مراجعه به مغازه او ۲۵۶ هزار تومان برنج خریداری و درهنگام استفاده از دستگاه pos، هنگام کشیدن کارت مبلغ  ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان کشیده و متواری شده است.
این مقام انتظامی افزود: با توجه به مرجوعه واصله، پرونده به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری ارجاع و تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز شد، کارآگاهان با بررسی شواهد موجود چهره فرضی متهم را ترسیم و عملیات شناسایی این فرد کلاهبردار به طور جدی در دستور کار قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات گسترده و ردزنی های اطلاعاتی متهم را شناسایی و او را با هماهنگی مقام قضائی داخل مخفیگاهش واقع در خیابان محدوده خیابان چمن مشهد دستگیر کردند.
رزمخواه بیان کرد: متهم در بازجویی‌های خود اعتراف کرد که با مراجعه به بانک های مختلف و تهیه کارت های هدیه به مراکز تجاری محدوده بلوار مصلی و کوشش مشهد مراجعه و اقدام به خرید کالاهای متفاوت، به طوری که در زمان کشیدن کارت در دستگاه pos یک صفر را کمتر وارد می کرده و با سوءاستفاده از غفلت فروشندگان متواری می‌شده است.
وی با اعلام اینکه تاکنون ۱۲ شاکی پرونده از این کلاهبردار حرفه‌ای اعلام شکایت کردند گفت: با بررسی‌های اولیه انجام شده ارزش ریالی این کلاهبرداری های سریالی از ۱۲ شاکی پرونده یکصد میلیون ریال برآورد شده و پرونده متشکله به همراه مدارک جمع آوری شده و طرفین دعوا به مرجع قضایی ارسال و متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان Prison شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

فوری / تکاوران پلیس انتقام شهدای پاسگاه مرزی را گرفتند / سرکرده تروریست ها به هلاکت رسید

زن پاشنه بلند نیمه شب مرا از پارک به خانه اش برد! / این موتورسوار ناگفته های زیادی داشت + عکس

تخریب زادگاه شیخ نمر در عربستان

جست و جو برای یافتن جسد دختر 3 ساله در ارس

علی دایی داغدار شد

درخواست دادستان تهران برای قطع دست مربی کشتی

دوستم در مورد زن صیغه ای من حرف های کثیف زد و من ... / اعظم معشوقه دوران نوجوانی ام بود و ...

نقشه شوم مادر و دختر برای عروس کرمانی شان / راز 21 ساله لو رفت!

فیلم برداری زن محجبه ازاقدام بی شرمانه به وی در یک سوپرمارکت آمریکایی+فیلم

ناموسم در خانه تنهاست رفت و آمد مجردی را بس کن! / او راست می گفت ولی نمی دانست من و آرش ...

راز قتل زنان جوان مو مشکی توسط مرد عاشق پیشه+ عکس

رفتم اتاق هتل را تمیز کنم که مرد مسافر پیشنهاد بیشرمانه ای داد پذیرفتم اما.....+ عکس

 

کدخبر: 263542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟