فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: فردی که در پوشش مامور، اقدام به آدم ربایی و اخاذی از یک دختر و پسر جوان کرده بود، در کمتر از سه ساعت دستگیر شد.

سرهنگ "رضا شیرزادی" توضیح داد: روز گذشته فردی مامور نما در پارک غربی طاقبستان دو دانشجوی دختر و پسر را مورد مواخذه قرار داده و آنها را جهت توضیحات بیشتر سوار بر یک دستگاه خودروی پژو می کند.

وی افزود: این مامور قلابی دانشجویان را با خودروی شخصی به حوالی کلانتری منتقل می کند و به بهانه احضار خانواده هایشان آنان را مورد تهدید قرار می دهد و پس از اخاذی از آنها، پسر جوان را از خودرو پیاده کرده و دختر را به مکان دیگری می برد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: پسر جوان پس از پیاده شدن از خودروی مذکور سریعا به کلانتری 19 طاقبستان مراجعه کرده و موضوع را با عوامل انتظامی در میان می گذارد که با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار می گیرد.

سرهنگ شیرزادی در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری 19 طاقبستان با انجام کارهای اطلاعاتی ظرف مدت کوتاهی توانستند خودروی متهم را در حوالی میدان آزادی Freedom کرمانشاه شناسایی و آن را متوقف کنند.

وی با بیان اینکه متهم در داخل خودرو دستگیر و دختر جوان نیز رها شده بود، گفت: در بازرسی از داخل خودروی توقیفی لباس های فرم نظامی کشف و متهم نیز به مقر پلیس Police منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه توصیه کرد: حتما کسانی که خود را مامور نیروی انتظامی معرفی می کنند باید کارت شناسایی به همراه داشته باشند به ویژه مامورانی که فاقد خودروی سازمانی هستند، در غیر این صورت نباید به آنها اعتماد کرد.

سرهنگ شیرزادی تصریح کرد: با کسانی که با غصب عنوان پلیس قصد اخاذی از مردم را داشته باشند به شدت برخورد خواهیم کرد، چرا که این افراد سود جو علاوه بر اجرای نیات شوم خود، بی اعتمادی را در بین شهروندان به وجود می آورند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

تصاویر شاه مازندران در بیمارستان و سردخانه / علت مرگ شاه مازندران در زندان اعلام شد

قتل در پارتی شبانه پسر سفیر آمریکای لاتین در تهران / بازیگران مشهور و فوتبالیست های سرشناس در میهمانی شبانه چه می کردند؟

شکنجه خوفناک علی در آشپزخانه / طناب دور گردن او را 3 نفری کشیدند! +عکس

وقتی در حیاط را باز کردم جوان مست مرا با کتک به داخل اتاق برد و ...

این مرد خطرناک را می شناسید / او دست به یک گروگانگیری مرموز در تهران زد و ناپدید شد + عکس

این ابلیس از اعدام گریخت / فرهاد را از پارک به خانه بردم و ... +عکس

شک بیش از حد زن برای شوهرش دردسرساز شد / او باید کارت بکشد! + عکس

«کریم آباد» رفسنجان درسوگ 8 زن وکودک + عکس قربانیان و حادثه

زن شوهردار تهرانی در دام شیطانی یک مرد با گریم خاص افتاد / او یک فیلم غیر اخلاقی از من برای شوهرم فرستاد و ...

اقدام شرم آور و کثیف مرد زن نما در واگن زنانه مترو / پلیس زن راز متهم را برملا کرد + عکس

تنبیه دانش آموزان با شلاق برای معلم گران تمام شد + تصاویر

عروس 3 ساعت پس از ازدواج طلاق گرفت و با مرد دیگری ازدواج کرد!

سرگردانی 6 ماهه خانواده زن گمشده در سیلاب خیابان پاسداران + عکس

تصادف هولناک قطار مسافری با خانه +عکس

قدرت باور نکردنی یک مادر که فرزندش به خطر افتاده بود + عکس

مادر حسود دستگیر شد + عکس

 

کدخبر: 264489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟