این مرد خطرناک را می شناسید /  او دست به یک گروگانگیری مرموز در تهران زد و ناپدید شد + عکس

 28 اسفندماه سال قبل مردی به اداره پلیس رفت و برای پیدا کردن پسرش که به طرز مرموزی ناپدید شده بود، درخواست کمک کرد. وی در توضیح ماجرا گفت: خانه ما در یکی از خیابان‌های غرب تهران است. صبح پسرم پیمان برای انجام کاری با خودروی پژویش از خانه خارج شد و دیگر به خانه برنگشت. پس از این تلفن همراهش نیز خاموش شد و هر چقدر تلاش کردم او را پیدا کنم، فایده‌ای نداشت و الان به اداره پلیس آمدم و در خواست کمک کنم.
پس از طرح شکایت پرونده به دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. در حالی که تحقیقات ادامه داشت، شاکی دوباره به اداره پلیس رفت و مدعی شد فردی که پسرش را ربوده است‌،مردی آشناست که تماس گرفته و در قبال آزادی پسرش درخواست پول کرده است. وی گفت: یک روز بعد از گم شدن پیمان پسر جوانی با خانه ما تماس گرفت و گفت پیمان را گروگان hostage گرفته‌است و برای آزادی پسرم 300 میلیون تومان درخواست پول کرد. صدای مرد آدم‌ربا آشنا بود و خیلی لهجه داشت. وقتی خوب به صدا گوش دادم، صدای او را شناختم. او مجید نام دارد و مدتی قبل از یکی از شهرستان‌های غرب کشور به تهران آمد و مستأجر ما بود.
مأموران بعد از به دست آوردن این سرنخ، مجید را به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار دادند. بررسی‌ها نشان داد پسر گمشده روز حادثه Incident همراه مجید  به خانه یکی از دوستان مشترکشان رفته‌بود. همچنین مشخص شد مجید پس از حادثه به طرز مرموزی ناپدید شده است. در چنین شرایطی مأموران برای بررسی بیشتر راهی خانه دوست مشترک مجید و پیمان شدند که دریافتند یک روز بعد از حادثه مجید خانه دوست مشترکشان را آتش زده و به مکان نامعلومی گریخته است. دوست مشترک پیمان و مجید در بازجویی‌ها گفت: مجید کلید خانه مرا داشت و در نبود من به خانه‌ام رفت و آمد داشت. روز حادثه بیرون بودم که تلفنی با من قرار ملاقات گذاشت. وقتی سر قرار رفتم، او با خودروی پیمان کنار خیابان منتظر من بود. او گفت به صورت اتفاقی خانه‌ام آتش گرفته و همه لوازم زندگی‌ام سوخته است. وی قرار بود چند روز بعد خسارت مرا پرداخت کند که ناگهان ناپدید شد.  همزمان با ادامه تحقیقات، مأموران موفق  شدند خودروی پسر گمشده را در یکی از شهرهای حوالی تهران کشف کنند. پس از این مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی متهم آغاز کردند، اما با گذشت حدود دو ماه از حادثه هیچ سرنخی از او نیافتند به همین دلیل قاضی سهرابی دستور انتشار عکس متهم را در رسانه ها صادر و شهروندان درخواست کرد در صورتی که از مخفیگاه متهم با خبر هستند، با پلیس تماس بگیرند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

جراحی بی نظیر پرنده فلامینگو و یک سگ آزار دیده توسط دامپزشکان ایرانی+ فیلم جراحی و عکس

تصاویر شاه مازندران در بیمارستان و سردخانه / علت مرگ شاه مازندران در زندان اعلام شد

قتل در پارتی شبانه پسر سفیر آمریکای لاتین در تهران / بازیگران مشهور و فوتبالیست های سرشناس در میهمانی شبانه چه می کردند؟

شکنجه خوفناک علی در آشپزخانه / طناب دور گردن او را 3 نفری کشیدند! +عکس

وقتی در حیاط را باز کردم جوان مست مرا با کتک به داخل اتاق برد و ...

این مرد خطرناک را می شناسید / او دست به یک گروگانگیری مرموز در تهران زد و ناپدید شد + عکس

این ابلیس از اعدام گریخت / فرهاد را از پارک به خانه بردم و ... +عکس

شک بیش از حد زن برای شوهرش دردسرساز شد / او باید کارت بکشد! + عکس

«کریم آباد» رفسنجان درسوگ 8 زن وکودک + عکس قربانیان و حادثه

زن شوهردار تهرانی در دام شیطانی یک مرد با گریم خاص افتاد / او یک فیلم غیر اخلاقی از من برای شوهرم فرستاد و ...

اقدام شرم آور و کثیف مرد زن نما در واگن زنانه مترو / پلیس زن راز متهم را برملا کرد + عکس

تنبیه دانش آموزان با شلاق برای معلم گران تمام شد + تصاویر

عروس 3 ساعت پس از ازدواج طلاق گرفت و با مرد دیگری ازدواج کرد!

سرگردانی 6 ماهه خانواده زن گمشده در سیلاب خیابان پاسداران + عکس

تصادف هولناک قطار مسافری با خانه +عکس

قدرت باور نکردنی یک مادر که فرزندش به خطر افتاده بود + عکس

مادر حسود دستگیر شد + عکس

 

کدخبر: 264573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟