محاکمه جوانی که سارق تلفن همراه را کشت + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، درپی این حادثه Incident که مرداد سال 94 در خیابان جمهوری تهران اتفاق افتاد، راننده جوان به اتهام قتل Murderعمد جوان موتورسیکلت سوار دستگیر شد.متهم در بازجویی به کارآگاهان گفت: «من همراه مادر و خواهرم با خودروی 2066 از میهمانی می‌آمدیم که در مسیر خواهرم با گوشی تلفن همراهش صحبت می‌کرد. اما ناگهان دو موتورسیکلت‌سوار از راه رسیدند، گوشی را از دست خواهرم قاپیدند و فرار Escapeکردند. بلافاصله برای اینکه گوشی خواهرم را از آنها بگیرم تعقیب‌شان کردم تا اینکه در بین راه با ماشین تصادف Crash کردند و یکی از آنها جانش را از دست داد.»پسر جوان صبح دیروز از زندان Prison به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران اعزام شد و قاضی Judge عبداللهی – رئیس – و قاضی کیخوا - مستشار دادگاه – محاکمه او را آغاز کردند.در آغاز جلسه متن کیفرخواست توسط نماینده دادستان بیان شد.
سپس اولیای دم (پدر و مادر مقتول) تقاضای قصاص کردند. آنگاه پرویز – متهم – پای میز محاکمه ایستاد تا از خود دفاع کند. او با گریه به قضات گفت: «این اولین بار است که پایم به عنوان متهم به دادگاه می‌افتد. آن شب وقتی دیدم گوشی تلفن خواهر 16 ساله‌ام را دزدیدند و فرار کردند برای پس گرفتن گوشی به تعقیب دو جوان موتورسوار رفتم و نمی‌دانستم که یکی از آنها اینگونه کشته خواهد شد.»قاضی عبداللهی از متهم پرسید: «چرا به جای تعقیب سعی نکردی همان لحظه موضوع را به پلیس Police گزارش کنی و سرخود به دنبال آنها رفتی؟»
متهم در جواب گفت: نمی‌دانم شاید به خاطر جهل و نادانی این اشتباه را مرتکب شدم. اما الآن سخت پشیمان هستم و از اولیای دم تقاضای عفو و بخشش دارم و از آنها می‌خواهم به جوانی‌ام رحم کنند.
پس از پایان اظهارات متهم، قضات دقایقی با والدین جوان مقتول به گفت‌وگو پرداختند تا شاید آنها از حق قصاص خود گذشت کنند که آنها نیز برای تصمیم‌گیری فرصت خواستند.بدین‌ترتیب قضات دادگاه به اولیای دم 20 روز فرصت دادند تا درباره درخواستشان برای قصاص متهم تجدیدنظر کنند و پس از این مدت حکم نهایی صادر خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

تصاویر شاه مازندران در بیمارستان و سردخانه / علت مرگ شاه مازندران در زندان اعلام شد

قتل در پارتی شبانه پسر سفیر آمریکای لاتین در تهران / بازیگران مشهور و فوتبالیست های سرشناس در میهمانی شبانه چه می کردند؟

شکنجه خوفناک علی در آشپزخانه / طناب دور گردن او را 3 نفری کشیدند! +عکس

وقتی در حیاط را باز کردم جوان مست مرا با کتک به داخل اتاق برد و ...

این مرد خطرناک را می شناسید / او دست به یک گروگانگیری مرموز در تهران زد و ناپدید شد + عکس

این ابلیس از اعدام گریخت / فرهاد را از پارک به خانه بردم و ... +عکس

شک بیش از حد زن برای شوهرش دردسرساز شد / او باید کارت بکشد! + عکس

«کریم آباد» رفسنجان درسوگ 8 زن وکودک + عکس قربانیان و حادثه

زن شوهردار تهرانی در دام شیطانی یک مرد با گریم خاص افتاد / او یک فیلم غیر اخلاقی از من برای شوهرم فرستاد و ...

اقدام شرم آور و کثیف مرد زن نما در واگن زنانه مترو / پلیس زن راز متهم را برملا کرد + عکس

تنبیه دانش آموزان با شلاق برای معلم گران تمام شد + تصاویر

عروس 3 ساعت پس از ازدواج طلاق گرفت و با مرد دیگری ازدواج کرد!

سرگردانی 6 ماهه خانواده زن گمشده در سیلاب خیابان پاسداران + عکس

تصادف هولناک قطار مسافری با خانه +عکس

قدرت باور نکردنی یک مادر که فرزندش به خطر افتاده بود + عکس

مادر حسود دستگیر شد + عکس

 

کدخبر: 264583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟