قتل پسر جوان با ضربه چاقوی عمویش +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 20:30 دقیقه شامگاه یکشنبه 24 اردیبهشت ماه امسال ماوران پلیس Police خلیلی آباد استان خراسان رضوی در جریان مرگ خونین جوان 32 ساله ای در بیمارستان ولی عصر (عج) بردسکن قرار گرفتند.
بدین ترتیب تیمی از ماموران پای در بیمارستان گذاشته و در تحقیقات ابتدایی پی بردند که این جوان بر اثر ضربه چاقو به سینه اش به کام مرگ فرو رفته است.
با جنایی شدن این تراژدی ماموران برای دستگیری عامل این جنایت Crime وارد عمل شدند و در کاوش های ابتدایی متوجه شدند که قاتل The Murdererعموی 30 قربانی جنایت است.
همین کافی بود تا تجسس های ویژه برای دستگیری رضا که پس از قتل Murder فراری شده بود آغاز شود تا اینکه پس از چند ساعت عملیات ویژه و تجسس های گسترده عامل جنایت خانوادگی که به مواد مخدر Drugs شیشه اعتیاد دارد دستگیر شد.
رضا که راهی جز  اعتراف نداشت در ادعاهای ابتدایی گفت: بین بچه های من و برادرم درگیری صورت گرفته بود که برای میانجیگری وارد صحنه درگیری شدم و به خاطر شدت عصبانتی که داشتم کنترلم را از دست دادم و با چاقویی که همراهم بود ضربه ای به سینه برادرزاده ام زدم.
قاتل 30 ساله افزود: من قصد کشتن Killing برادرزاده ام را نداشتم و ناخواسته دست به این جنایت زدم و زمانیکه پسر بردارم غرق خون روی زمین افتاد از ترس پا به فرار Escape گذاشتم چون ترسیده بودم و باور این صحنه برای غیرممکن بود تا اینکه دستگیر شدم.
سرهنگ نبی الله رحمانی رییس پلیس شهرستان خلیل آباد به رکنا گفت: ماموران پلیس پس از اعلام این ماجرای قتل به سرعت دست به کار شده و عامل این جنایت را که عموی مقتول بود دستگیر کردند.
وی افزود: متهم پس از اعتراف به قتل برادرزاده اش برای سیرمراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 264711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟