زن 21ساله در حالی که تصاویری از یک زن غریبه و همسرش را به کارشناس اجتماعی کلانتری سپاد مشهد نشان می داد و عنوان می کرد این بار دیگر نمی توانم این وضع را تحمل کنم، چراکه پای زن دیگری در میان است، در تشریح ماجرای اختلافات خود با همسرش گفت: 15سال بیشتر نداشتم که روزی زنگ تلفنم به صدا در آمد. آن روزها پدرم گوشی هوشمند گران قیمتی برایم خریده بود و من هر بار که صدای زنگش را می شنیدم با خوشحالی و طمأنینه خاصی پاسخ تماس ها را می دادم. آن روز هم پسر جوانی با من تماس گرفت و هربار ادعایی را برای تماسش مطرح می کرد. در میان همین زنگ های بدبختی و تماس های واهی بود که من هم به سوالاتش پاسخ دادم و این گونه رابطه تلفنی من و «یاسین» به دور از چشم پدر و مادرم آغاز شد. این رابطه خیلی زود به دیدارهای حضوری کشید و من دیگر حتی مخفیانه گوشی تلفنم را به مدرسه می بردم تا با یاسین در ارتباط باشم.

روابط ما همچنان ادامه داشت و من همه دروغ های او را باور می کردم، تا این که در سال آخر دبیرستان، یاسین مرا از پدر و مادرم خواستگاری کرد. او که با خواهرش به خواستگاری من آمده بود، به دروغ عنوان کرد که پدر و مادرش فوت کرده اند، اما بعد فهمیدم که پدر و مادر یاسین او را به خاطر همین ارتباطات خیابانی از خودشان طرد کرده اند. پدرم به شدت با این ازدواج مخالفت کرد اما من که رابطه نزدیکی با یاسین داشتم و نمی توانستم او را فراموش کنم، با وجود آن که خانواده ما از هر نظر در سطح بسیار بالاتری از خانواده او قرار داشت، به ازدواج با او اصرار کردم.

اما متأسفانه اختلافات ما از همان سال اول آغاز زندگی مشترک مان شروع شد، چراکه یاسین برخی از شب ها را به منزل نمی آمد و اعتراض های مرا هم با توهین و فحاشی پاسخ می داد. اختلافات اساسی ما بعد از به دنیا آمدن فرزندم شدت گرفت چرا که همسرم مدعی بود من با مردان غریبه ارتباط دارم. من هم گریه می کردم و از او می خواستم آزمایش ژنتیکی انجام دهم تا به او ثابت شود که من با کسی ارتباطی ندارم، ولی همسرم فقط تهمت می زد و دلیل این ادعا را نیز ارتباط قبل از ازدواج من با خودش می دانست. به همین خاطر اکنون حدود 10ماه است که همانند زن و مردی نامحرم با یکدیگر زندگی می کنیم. چند بار خواستم طلاق بگیرم ولی به خاطر فرزندم از این تصمیم منصرف شدم. او از یک ماه قبل، من و فرزندم را رها کرده و به مکان نامعلومی رفته بود تا این که شب گذشته به طور ناگهانی وارد منزل شد و از من خواست لباس هایش را بشویم. من هم بدون هیچ سوالی مشغول خالی کردن محتویات جیبش شدم، در یک لحظه چشمانم روی تصاویر داخل گوشی همسرم خیره ماند! زنی نام همسرم را روی دستش حک کرده بود. او تصاویر زیادی در کنار همسرم داشت و پیامک های زیادی برایش ارسال کرده بود و ادعا داشت که همسر صیغه ای یاسین است و من باید دست از سر شوهرش بردارم و ... حالا می گویم کاش آن روز به اولین تماس جوان غریبه پاسخ نمی دادم اما دیگر ...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

قتل دختر و پسر دانش آموز که در کوهستان خلوت کرده بودند

رفتار وحشیانه و شیطانی 4 پسر نوجوان شیطان صفت با شقایق 29 ساله در خانه مجردی / 5 شب اسیر این ابلیس ها بودم!

وقتی سر زده به خانه آمدم زنم با یک مرد در شرایط بدی بودند / هر دو را سر بریدم مرا دستگیر کنید

قتل نوعروس تهرانی توسط شوهرش / داماد اعتراف نکرد ولی به اعدام محکوم شد + عکس زن بی نوا

ازوقتی بچه به دنیا آمده شوهرم می گویدبچه برای اونیست ومثل نامحرم ها با من زندگی می کند/دیشب راز ارتباط شیطانی اش را فهمیدم و...

قتل دوست صمیمی به خاطر هندزفری + عکس

فیلم مراسم خاکسپاری شاه مازندران + عکس

جزئیات علت فوت شاه مازندران از زبان فرماندار بابل + تصاویر

تصاویر شاه مازندران در بیمارستان و سردخانه / علت مرگ شاه مازندران در زندان اعلام شد

اقدام شیطانی با دختر تنها در مسافر خانه ای در ساحل دریا / این دختر خودکشی کرد+فیلم و عکس

خودسوزی عاشق شکست خورده + عکس

پای چوبه دار بودم که مادرم سکته کرد و ... + عکس

کشف بدن نیمه جان 3 نوجوان در گوشه جاده خاکی

وقتی راننده تاکسی مرا آزار می داد درها ماشین قفل شده بود و ...

اقدام شیطانی با دختر دانشجو در آسانسور بدون دوربین

4 بار طناب دار دور گردم افتاد و مرگ را حس کردم تا اینکه ...

وقتی با سعید به منطقه ییلاقی رسیدیم او پیشنهاد بی شرمانه ای کرد و... / حالا مانده ام با تهدیدهای او چه کنم

کار زشت پسری بادختر مورد علاقه اش در مازندران

 

کدخبر: 264829 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟