جدیت پلیس در شناسایی عاملان شهادت ماموران انتظامی اهواز

سردار محمدرضا اسحاق صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع دو شهید نیروی انتظامی خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهادت این دو شهید را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار خوزستان و به ویژه خانواده های آنها تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: دو تن از همکاران ما که وظیفه برقراری نظم و آسایش و همچنین تأمین امنیت مردم را برعهده داشتند، بامداد روز یکشنبه مورد حمله ناجوانمردانه چند تن از نیروهای مسلح و اشرار قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: متأسفانه دو نفر از نیروهای ما در این حمله ناجوانمردانه به شهادت رسیدند و یک نفر دیگر نیز مجروح شد که در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

سردار اسحاقی بیان کرد: در نیروی انتظامی با توجه به نوع خدمات ذاتی که نسبت به مردم داریم امکان اینکه در سنگر قرار بگیریم را نداریم و باید آشکارا در معرض دید عموم انجام وظیفه کنیم.

وی ادامه داد: مردم در بیشتر موارد در سطح شهر و مناطق از پلیس Police درخواست کمک می‌کنند که ما این وظیفه را داریم تا به آنها در هر شرایطی خدمت رسانی کنیم.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه این شهدای والامقام مدافعان امنیت مردم هستند، عنوان کرد: این دو شهید والامقام تا دقایقی پیش از شهادت به مردم خدمات رسانی داشتند؛

سردار اسحاقی تأکید کرد: این کاروان ناجوانمردانه ای که ماموران ما را به شهادت رساندند، بیشتر اینها از مردم نیستند چون مردم خونگرم خوزستان در طوایف و قومیت های مختلف همیشه ثابت کردند که پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده اند.

وی اضافه کرد: ما و همکارانمان برای مردم انجام وظیفه می کنیم و برای برقراری نظم، امنیت و آرامش آنها جان خود را در طبق اخلاص می گذاریم و اگر همه ما نیز در این راه به شهادت برسیم باورمان این است که در راستای خدمت به خلق خدا فدا شدن افتخاری است که نصیب ما می شود.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان تأکید کرد: بی‌شک این اتفاقات ما را مصمم تر می کند تا سایر وظایف مثبت خود را به نحو احسن انجام دهیم و امیدوارم به زودی بتوانیم این اشرار را شناسایی و دستگیر کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 264944 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟