وقتی محسن چاوشی بی نام و نشان جان یک اعدامی را نجات داد /راز ی که سال ها بعد فاش شد

سیدعلی ضیاء امروز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت در برنامه «فرمول یک» میزبان سیدجواد هاشمی بود.

هاشمی در این گفت‌وگو درباره رابطه خود با مردم و استفاده از رانت شهرت اظهار کرد: خیلی وقت‌ها در خیابان مردم مرا سید صدا می زنند. جالب است که نه اسم، نه فامیل بلکه مرا با این لقب صدا می کنند که برایم دوست داشتنی است. بعضی وقتها خلاف کرده ام و جریمه نشده ام، انگار از رانت بازیگر Actor بودنم استفاده کرده ام! به افسر گفته ام آقا من کلی شهید شده ام، او هم گفته مراقب باش و جریمه ام نکرده است! گاهی هم در صف بانک که قرار گرفته ام، طوری می ایستم که یکی مرا ببیند و بگوید چرا توی صف ایستاده ای؟!

شاید چون شلوارک نمی پوشیدم برای برزیل انتخاب شدم!

او در پاسخ به ضیاء درباره حواشی سفر به برزیل توضیح داد: درباره سفر به برزیل من تعهدی به سرمایه گذار داشتم که مجبور بودم به آن عمل کنم، من تهیه کننده صوری این برنامه بودم. سرمایه گذار مرا انتخاب کرده بود شاید به خاطر اینکه من شلوارک نمی پوشیدم! البته آنجا کلا کسی شلوارک نمی پوشید مگر اینکه لب ساحل یا فوتبال می خواستیم برویم.

ماجرای نامه تند به نکونام چه بود؟

هاشمی در پاسخ به دیگر سوال ضیاء درباره نامه تندی که به جواد نکونام نوشته بود و اینکه چرا این حرفها را شخصا به خودش نزده تصریح کرد: من یک انتقاد کردم و تلاشم بر این بود که یک اتفاق بد نیفتد. عده ای از آن طرف دنیا آمده بودند و داشتند توهین می کردند. من جواد نکونام را به شدت دوست دارم او هم اسم من و یکی از بااخلاق ترین بازیکنان فوتبال و یک اسوه و اسطوره است. بنابراین انتظار داشتم یکدفعه جا خالی نکند و باعث نشود آبروی ما پیش کسانی که ایرانی ها را نمی شناختند و در هتل به خاطر اینکه اسپانسر پول نداده بود و پاسپورتهایشان را نگه داشته بودند، برود.

هاشمی یادآور شد: درباره مسائل مالی من اصلا اطلاعی نداشتم، فقط به من زنگ زدند و گفتند می توانی هتل را راضی کنی فعلا از پولش بگذرد. من هم رفتم با تمام وجود خواهش کردم. اگر اینها نمی رفتند یک فاجعه پیش آمد و دو تصویر از خودشان در همه دنیا منتشر می کردند که ما به ایران آمدیم از ما پذیرایی نکردند. ای کاش ما از هم گلایه کنیم، با هم حرف بزنیم، به هم انتقاد کنیم و یاد بگیریم می شود نقد کرد و ناراحت نشد.

انتخاب روحانی برتر هفته با رای مخاطبان «فرمول یک»

در ادامه برنامه حجت الاسلام کمیل نظافتی مهمان ضیاء شد. او با رای مخاطبان به عنوان روحانی برتر انتخاب شده است؛ روحانی ای که کلیه اش را به کودک ٨ ساله داد و با فروش ماشین شخصی خرج درمان را داد و در امور خیریه فعالیتهای بسیاری دارد و حتی به حیوانات کمک می کند.

او در بیان خاطره ای با اشاره به اینکه درباره فرد مشهوری است و او اگر خبردار شود، خوشحال نمی شود، گفت: زمانی برای یک محکوم به اعدام execution به شیراز رفته بودم، فراخوان دادم و مردم کمتر از ۲۴ ساعت ۵۰ میلیون تومان فرستادند. جوانی به من زنگ زد و گفت من به شما ۸۰ میلیون تومان می دهم به شرطی که شما را ببینم، گفتم من شیراز هستم. گفت من شیراز می آیم و می بینمت. وقتی آمد گفتم چقدر قیافه ات برایم آشناست؟! گفت اسمم محسن است. گفتم فامیلی ات چیست؟ نگفت. گفتم کجا زندگی می کنی؟ نگفت. گفتم کد ملی ات را بگو من می خواهم صورت جلسه کنم. گفت ولش کن! گفتم اگر من رضایت نگیرم این ۸۰ میلیون تومان باید برگشت داده شود. گفت خیالت راحت، اگر رضایت هم نگرفتی، در حساب خودت هم باشد هرجا خواستی هزینه کن! گفتم کثرالله امثالهم، خدا امثال شما را برای من زیاد کند!

از روی عکس کاور آهنگ، چاوشی را شناختم

نظافتی عنوان کرد: کار انجام و جلوی اعدام گرفته شد. ما هر شب چند تا پیامک تا اذان صبح برای هم می فرستادیم. یک هفته اتفاقی عکس کاور آهنگی را دیدم و او همان آدمی هست که من دیده بودم. او محسن چاوشی بود و بعد از آن هم آهنگ «گلدون» را خواند و جان یک نفر دیگر را هم نجات داد.

«فرمول یک» شنبه تا چهارشنبه ها با اجرای سیدعلی ضیاء به تهیه کنندگی افشین حسین خانی ساعت ۷ صبح روی آنتن می رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

قتل دختر و پسر دانش آموز که در کوهستان خلوت کرده بودند

رفتار وحشیانه و شیطانی 4 پسر نوجوان شیطان صفت با شقایق 29 ساله در خانه مجردی / 5 شب اسیر این ابلیس ها بودم!

وقتی سر زده به خانه آمدم زنم با یک مرد در شرایط بدی بودند / هر دو را سر بریدم مرا دستگیر کنید

قتل نوعروس تهرانی توسط شوهرش / داماد اعتراف نکرد ولی به اعدام محکوم شد + عکس زن بی نوا

ازوقتی بچه به دنیا آمده شوهرم می گویدبچه برای اونیست ومثل نامحرم ها با من زندگی می کند/دیشب راز ارتباط شیطانی اش را فهمیدم و...

قتل دوست صمیمی به خاطر هندزفری + عکس

فیلم مراسم خاکسپاری شاه مازندران + عکس

جزئیات علت فوت شاه مازندران از زبان فرماندار بابل + تصاویر

تصاویر شاه مازندران در بیمارستان و سردخانه / علت مرگ شاه مازندران در زندان اعلام شد

اقدام شیطانی با دختر تنها در مسافر خانه ای در ساحل دریا / این دختر خودکشی کرد+فیلم و عکس

خودسوزی عاشق شکست خورده + عکس

پای چوبه دار بودم که مادرم سکته کرد و ... + عکس

کشف بدن نیمه جان 3 نوجوان در گوشه جاده خاکی

وقتی راننده تاکسی مرا آزار می داد درها ماشین قفل شده بود و ...

اقدام شیطانی با دختر دانشجو در آسانسور بدون دوربین

4 بار طناب دار دور گردم افتاد و مرگ را حس کردم تا اینکه ...

وقتی با سعید به منطقه ییلاقی رسیدیم او پیشنهاد بی شرمانه ای کرد و... / حالا مانده ام با تهدیدهای او چه کنم

کار زشت پسری بادختر مورد علاقه اش در مازندران

 

 

کدخبر: 265032 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟