خسرو که با نامزد سابق همسرش درگیر شد، نمی‌دانست که همسرش او را برای همیشه ترک خواهد کرد. این مرد زمانی که مقابل قاضی Judge دادگاه خانواده قرار گرفت در این باره گفت: 11 ماه پیش با وحیده ازدواج کردم. او پیش از من با پسری نامزد بود و نامزدیشان بهم خورده بود.

وحیده گفت که با نامزدش تفاهم نداشتند و ارتباطشان قطع شده است. من هم به این موضوع اهمیتی ندادم و با وحیده ازدواج کردم. ما زندگی خیلی خوبی داشتیم و عاشقانه در کنار هم، همه سختی‌ها را پشت‌سر گذاشتیم، اما درست در عرض یک شب همه چیز بهم ریخت و زندگی‌مان نابود شد. ماجرا از این قرار بود که من و وحیده یک شب برای شام به یک رستوران رفتیم. در آنجا ناگهان با نامزد سابق وحیده مواجه شدیم. نامزد سابق وحیده مرتب به ما نگاه می‌کرد و چشم از وحیده بر نمی‌داشت تا جایی که من عصبانی شدم و به او تذکر دادم، اما همین تذکر کوچک به یک درگیری بزرگ ختم شد. پسر جوان به من حمله کرد و من هم برای دفاع از خودم، او را کتک زدم. رستوران بهم ریخت و پای پلیس Police به این ماجرا کشیده شد. من دو روز بازداشت بودم و در نهایت آزاد شدم، اما باید دیه و خسارت پرداخت می‌کردم. در این میان وحیده هم دیگر حاضر نشد مرا ببیند. او جنجال راه انداخت و مرا مقصر این درگیری دانست. هر چه سعی کردم با وحیده صحبت کنم، بی‌فایده بود و مرتب به من بد و بیراه و ناسزا می‌گفت. او به‌دلیل این‌که نامزد سابقش را کتک زدم، مرا کنار گذاشت. حالا که این مساله تا این اندازه برایش مهم است، من هم دیگر نمی‌خواهم در کنارش زندگی کنم. من و وحیده با هم تصمیم گرفتیم از هم جدا شویم.

در ادامه همسر این مرد به قاضی گفت: آقای قاضی شوهر من یکشبه همه چیز را بهم ریخت. او بی‌دلیل وقتی که داشتیم شام می‌خوردیم، دعوا راه انداخت و کل رستوران را بهم ریخت. لحظه‌ای که در آن رستوران نامزد سابقم را دیدیم، به خسرو التماس کردم که بی‌تفاوت باشد. ولی او با رفتارش مرا شوکه کرد. اصلا فکرش را هم نمی‌کردم که خسرو تا این‌حد اهل درگیری و دعوا باشد. او مثل دیوانه‌ها به نامزد سابقم حمله کرد و کلی به رستوران خسارت زد. از ترس و خجالت حتی نمی‌توانستم حرفی بزنم. بعد از آن روز وقتی خسرو را دستگیر کردند، هر چه با خودم کلنجار رفتم، دیدم نمی‌توانم در کنار چنین مردی زندگی کنم. برای همین تصمیم به جدایی گرفتم. اتفاقا خسرو هم از این پیشنهاد استقبال کرد و مخالفتی با جدایی نداشت.

در پایان این جلسه قاضی دلیل این زوج برای جدایی را کافی ندانست و آنها را به یک مرکز مشاوره فرستاد.

این اخبار را از دست ندهید:

یک بار از پشت بام به نزد همسایه کبوتر باز رفتم و آلوده او شدم ...

اقدام وحشیانه مدیر مدرسه با خانم معلم 19 ساله / او حاضر نشد پیشنهاد مرد را بپزیرد + عکس

دوستم قهر کرده بود رفتم تا با شوهرش برای آشتی صحبت کنم که خودم اسیر وسوسه شیطانی با شوهر او شدم و ...

شنیدم مادرم رفتارهای کثیفی دارد خانه را آتش زدم اما فقط او و من زنده ماندیم!+عکس

اقدام وحشتناک مادر شوهر و دخترش با عروس اجاق کور!

جسد تکه تکه شده یک زن در فریزر!

بلایی که خواستگار بلهوس زن بیوه بر سر دختر نوجوان آورد!

جسد دختر 18 ساله بعد از بزم شبانه روی تختخواب مهران پیدا شد ...+ عکس

شلیک های مرگبار به دو خودرو در لحظات پایانی تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری در آبادان

جانفشانی مامور پلیس برای نجات اعضای یک خانواده در گرگان / او به دل آتش زد

مرگ وحشتناک 5 سرنشین پراید در گیلان + عکس +14

عاملان قتل سعید کریمیان مدیر شبکه جم دستگیر شدند

زن 18 ساله در بابل خود را حلق آویز کرد

کوچکترین آدمکش جهان را بشناسید؟ + عکس

 

کدخبر: 265295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟